09:59 , 1401/4/27
کد خبر: 000014541
بازدید: 3107
کتایون ریاحی به خانه سالمندان رفته است؟

این روزها در برخی سایتها و فضای مجازی اخباری منتشر شده و از انتقال کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا به خانه سالمندان خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایونا، فضای مجازی کارکردهای بسیاری دارد و در موارد متعدد به افراد کمک می کند درباره شرایط و فعالیت های خود اطلاع رسانی بهتری داشته باشند اما گاه هم این فضا به برخی حواشی و موضوعات نادرست دامن می زند و برای افراد دردسرهایی درست می کند. حال هرچه یک فرد معروف تر و شناخته شده تر باشد این آسیب جدی تر و این احتمال بیشتر می شود. بر همین اساس همواره افرادی چون بازیگران و ورزشکاران از جمله افرادی هستند که در معرض این نوع اتهامات قرار دارند.

به تازگی نیز برخی سایت ها حاشیه ها و مطالبی درباره کتایون ریاحی منتشر کرده اند.

سن کتایون ریاحی

اگر بخواهیم اندکی درباره زندگی شخصی کتایون ریاحی بگوییم می توان به این نکته اشاره کرد که وی متولد 10 دی سال 1340 است و پدر او پزشک و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس بوده است. او یک برادر به نام علیرضا ریاحی نیز دارد که او هم بازیگر است.

همسران کتایون ریاحی

این بازیگر سینما و تلویزیون در این سالها دو بار ازدواج کرده که از همسر اول خود فرشید رحیمیان جدا شده و از ازدواج اول خود یک فرزند به نام پوریا رحیمیان دارد که در عرصه موسیقی فعالیت دارد. همسر دوم او نیز مسعود بهبهانی است که از سهام داران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا است.

فیلم ها و سریال های کتایون ریاحی

این بازیگر در تجربه اول خود برای سینمایی "خبرچین" استارت زد که این فیلم پس از مدتی دچار مشکل شده و متوقف شد. وی در تجربه دوم خود نیز در سینمایی "پایئزان" حضور یافت اما آنجا هم آنطور که باید و شاید دیده نشد تا اینکه در سالهای بعد با سریال های تلویزیون از جمله پدر سالار و پس از باران به چهره ای محبوب و مردمی تبدیل شد. بازی او در سینمایی "شام آخر" نیز نظرات مثبت بسیاری را جلب کرد تا اینکه در نهایت این بازیگر در سریال"یوسف پیامبر" به کارگردانی فرج الله سلحشور جلوی دوربین رفت و در نقش زلیخا خوش درخشید.

وی پس از بازی در این سریال از سینما و تلویزیون خداحافظی کرده و اینگونه اعلام کرد که دیگر نمی تواند در فضای سینما کار کند.

فرج الله سلحشور که کارگردانی این سریال را بر عهده داشت پس از این اتفاق در مصاحبه ای اعلام کرد: «خانم ریاحی پس از سریال یوسف پیامبر گفت دیگر نمی‌توانم فضاهای موجود سینما را تحمل کنم و از حرفه بازیگری کناره‌گیری کرد. چون در فیلم حضرت یوسف مسائل معنوی، آرامش، احترام، حیا و حجاب مطرح بود و وی نمی‌توانست صحنه‌های دیگر را تحمل کند، گفت: دیگر نمی‌خواهم کار کنم و می‌خواهم شیرینی سریال یوسف پیامبر در ذائقه من بماند. »

وی پس از بازیگری به انتشار کتاب هایی پرداخته و فعالیتهای خیریه را نیز در قالب بنیادی به نام کیش مهر کتایون که به اختصار کمک نام گرفت، دنبال کرد. این بنیاد نیکوکاری در جزیره کیش آغاز به کار کرد و تمرکز خود را بر روی کودکان ناشنوای مادرزادی گذاشت که با یک عمل جراحی کاشت حلزونی، شنوایی خود را به دست آورند.

اما طی ماه های اخیر شاید بتوان گفت این بازیگر بیشترین حاشیه ها را تجربه کرده است. به دنبال ایجاد جنبشی به نام می تو برخی زنان سینمای ایران از تعرضاتی که در فضای سینما نسبت به آنها رخ داده به اعتراض پرداختند. چندی پس از این ماجرا سعید پورصمیمی بازیگر قدیمی سینمای ایران برای بازی در فیلم "برادران لیلا" به همراه دیگر عوامل این فیلم راهی جشنواره کن شد اما هنوز این جشنواره تمام نشده و عوامل بازنگشته بودند که کتایون ریاحی اینگونه عنوان کرد که از سوی این بازیگر مرد مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. همین موضوع کافی بود تا حاشیه های این بازیگر ازهر زمان دیگری بیشتر شود. سعید پورصمیمی نیز اینگونه عنوان کرد که پس از بازگشت به ایران از این بازیگر شکایت کرده و موضوع را پیگیری خواهدکرد.

رضا کیانیان دیگر بازیگر سینمای ایران نیز به این مسئله واکنش نشان داده و در مصاحبه ای گفت: آن خانم (کتایون ریاحی) باید تحت تعقیب قرار بگیرد چون آبروی بازیگر مهمی(سعید پور صمیمی) را برده است. 

کتایون ریاحی نیز در پی این اظهارات در قالب یک استوری به رضا کیانیان پاسخ داده و با اشاره به اینکه در آن دوره کام مردم از واقعه متروپل تلخ بود، اینگونه عنوان کرد که به موقع جواب کیانیان را خواهم داد.

حال به نظر می رسد عده ای نیز از این حواشی سواستفاده کرده و نسبت به این بازیگر اقدام به انتشار اخباری غیر واقعی و زرد کرده و اینگونه عنوان کرده اند که پسر این بازیگر پس از این حواشی او را به خانه سالمندان برده است.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید