08:53 , 1401/11/6
کد خبر: 000019281
بازدید: 1371
وقتی خزعلی هم مایا صباغ را گردن نمی‌گیرد/ او اصلا مهمان ما نبود

میهمانان اولین کنگره "زنان تاثیرگذار" هم ایران را ترک کرده و به خانه هایشان بازگشتند اما حاشیه های این اجلاس همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، یکی از حاشیه های اولین کنگره "زنان تاثیرگذار" حضور برخی مهمانان آن بود که طی روزهای گذشته از سوی افراد مختلفی مورد انتقاد قرار گرفت.

در میان این مهمانان شاید بیراه نباشد اگر حاشیه سازترین آنها را فردی به نام مایا صباغ بدانیم.

چه کسی مایا صباغ را دعوت کرده بود؟

روز گذشته انسیه خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهوری در یک نشست خبری که در ارتباط با این کنگره برگزار شده بود اظهار کرد: «ایشان اصلا میهمان ما نبودند. خودشان به ایران آمدند، خودشان فیلم گرفتند و اتفاقا خودشان هم در فیلم‌ها مطرح کردند ای‌کاش دفعه بعد من را هم دعوت کنند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شایعاتی درباره خانم روسی که منتخب ما بوده نیز ایجاد کردند که درست نیست و اینها دروغ‌هایی است که بعصا به علت تشابه اسمی ایجاد شده و رسانه‌ها آن را بیان کردند.»

وی در توضیحی جالب تر در پاسخ به نقدهایی که به پوشش برخی مهمانان این کنگره از جمله مایا صباغ مطرح شده، گفت: «بعضا پوشش برخی زنان در ایران بدتر از پوششی است که این میهمانان داشتند. همیشه اینطور بوده کسانی که از خارج از کشور می‌آیند پوشش متفاوت با ایران دارند و این نبوده پوششی که به عنوان مقررات در داخل وضع شده را از میهمانان خارجی بخواهند. آنها در محیط خاص خود زندگی می‌کنند و شاید نتوان آن انتظار را از آنها داشت.»

بیشتر بخوانید:

مایا صباغ کیست؟ بیوگرافی + فیلم حمایت از جمهوری اسلامی ایران

توضیحات انسیه خزعلی درباره کنگره حاشیه ساز "بانوان تاثیرگذار"/ مهمان ها رفتند

مایا صباغ کیست؟

وی که از چهره های فضای مجازی در لبنان است 25 سال داشته و علاوه بر انجام اینفلوئنسری و فعالیت در عرصه مدلینگ چند نقش کوتاه نیز به عنوان بازیگر ایفا کرده است.

در فضای مجازی عکس هایی از او در کنار سعد حریری(نخست وزیر سابق لبنان) نیز منتشر شده است. البته فعالیت های او تنها به همین عکس محدود نمی شود و او در فضای مجازی نیز برای مدتی موضعی علیه رژیم صهیونیستی گرفته و به انتشار پست هایی علیه اسرائیل و در حمایت از فلسطینی ها می پرداخت اما از سوی اسرائیل تهدید شده و حتی در سطح اسرائیل کمپین هایی برای ریپورت کردن او راه اندازی شد.

نکته جالب تر اینکه وی درباره ایران نیز فعالیت هایی داشته و در زمان برگزاری جام جهانی، پس از شکست تیم ملی ایران در برابر انگلیس با انتشار ویدئویی از فوتبالیست های ایرانی حمایت کرده بود حتی او برای این تیم آرزوی موفقیت هم کرده بود تا در بازی های بعدی شکست خود را جبران کنند.

بیشتر بخوانید:

جایزه یک میلیاردی همسر رئیسی به همسر مدیرعامل همراه اول

عکسی متفاوت از حضور همسر رئیسی در میان همسران رئیس جمهور چهار کشور دنیا / تاسیس انجمن بین‌المللی بانوان تاثیرگذار

حضور بی حجاب مایا صباغ در رستورانی در تهران

حضور وی در کنگره مذکور نیز با حاشیه های متعددی همراه شده و دو فیلم از او در فضای مجازی به کرات بازنشر شده است. در یکی از این ویدئوها که در برج میلاد گرفته شده وی برای خلاصی جمهوری اسلامی از شر دشمنان و توطئه گران دعا می کند و در نیمه های فیلم شالش می افتد. فیلم دیگر نیز در رستورانی در تهران گرفته شده و وی بی حجاب است.  

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید