11:56 , 1401/11/4
کد خبر: 000019173
بازدید: 2894
جایزه یک میلیاردی همسر رئیسی به همسر مدیرعامل همراه اول

اخباری مبنی بر اعطای جایزه یک میلیاردی به همسر مدیرعامل همراه اول منتشر شده و چنین عنوان شده که این جایزه در کنگره "بانوان تاثیرگذار" به او اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، طی روزهای گذشته اخبار متعددی درباره کنگره "بانوان تاثیرگذار" منتشر شده و این اجلاس با خبرهای متعدد حاشیه ساز شده است.

یکی از حاشیه های اخیر این اجلاس نیز جایزه یک میلیاردی سوده غفوری فرد است که به عنوان همسر مدیرعامل همراه اول شناخته می شود.

جایزه یک میلیاردی چرا به همسر مدیرعامل همراه اول اعطا شد؟

بنا بر آنچه "سیتنا" سایت فعال در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشته، در پی برگزاری این کنگره به هفت نفر از زنان برجسته شرکت کننده در این اجلاس هدایایی تعلق می گیرد که نفر اول خانم لی محقق برجسته‌ حوزه شیمی و استاد دانشگاه کشور تایلند بوده و جایزه نفر دوم هم به سوده غفوری فرد داده شده است.

بیشتر بخوانید:

مایا صباغ کیست؟ بیوگرافی + فیلم حمایت از جمهوری اسلامی ایران

عکسی متفاوت از حضور همسر رئیسی در میان همسران رئیس جمهور چهار کشور دنیا / تاسیس انجمن بین‌المللی بانوان تاثیرگذار

نفرات بعدی که توانسته اند در این بخش جایزه بگیرند هم عبارتند از:

  1. خانم الینا از بانوان برجسته روسیه نفر برگزیده سوم
  2. خانم زهرا امام جمعه از دانشمندان ایرانی نفر چهارم
  3. خانم مریا بتریز یونس بانوی تاثیر گذار آرژانتین نفر پنجم بود
  4. خانم مژگان زندی دارای مقالات مختلف حوزه شیمی و پلیمر نفر ششم
  5. خانم پن‌آبه شیامی از چین نفر هفتم

همسر مدیر عامل همراه اول کیست؟

بیوگرافی سوده غفوری فرد

سوده غفوری فرد استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و چنین اعلام شده که با استناد به اطلاعات اسکوپوس، در میان پژوهشگران ایرانی وی یکی از پنج محققی بوده که از نظر تعداد مقاله و مستند علمی در سال 2022 از پرکارترین ها در ایران بوده اند. وی که در سال 1375 رتبه 6 کنکور را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین دختر حسن غفوری فرد، سیاستمدار ایرانی است که از ابتدای انقلاب مسئولیت های مختلف داشته و در دوره ای که مقام معظم رهبری در جایگاه ریاست جمهوری فعالیت داشتند حسن غفوری فرد به عنوان وزیر نیرو انتخاب شد.

در سال 1393 سوده غفوری فرد به همراه پدر و مادرش در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا می کند و دراین برنامه صحبت هایی درباره رابطه خانوادگی آنها طرح می شود.

حسن غفوری فرد در این برنامه چنین گفته بود که «من به عنوان یک راهنما و مشاور در کنار خانواده هستم وراه را نشان می دهم و اجازه می دهم خود فرزندانم به تصمیم نهایی برسند البته چون از کودکی به پزشکی علاقمند بودم و این شغل را مقدس می دانستم به دخترانم توصیه کردم به دنبال رشته های فنی و مهندسی نباشد چون این رشته ها پسرانه است و بهتراست پزشکی بخوانند و سوده دخترم هم تا سال سوم ریاضی بود ولی کنکور طبیعی شرکت کرد و نفر پنجم کنکور سراسری شد و در حال حاضر دکترای ژنتیک دارد.»

همسر دکتر سوده غفوری فرد

مهدی اخوان بهابادی همسر سوده غفوری فرد است که در حال حاضر مدیرعامل اپراتور اول ارتباطی کشور محسوب می شود و پیش از این در سمت های زیر فعالیت داشته است:

  1. دبیر شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی
  2. استادیار دانشکده مهندسی برق دانشگاه تهران
  3. قائم مقام رئیس سازمان صدا و سیما در امور فناوری و رسانه‌های نوین
  4. رئیس هیئت مدیره همراه اول
  5. معاونت آموزش، پژوهش و امور بین‌الملل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  6. سرپرستی مرکز تحقیقات مخابرات ایران

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار