17:04 , 1402/2/12
کد خبر: 000024104
بازدید: 1274
طرح جدید دانشگاه علامه برای مقابله با بی حجابی

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی شورای "هادی" را راهکار جدید این دانشگاه برای مقابله با بی حجابی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، عبدالله معتمدی در این باره اظهار کرد: شورای هادی شورایی است که در دانشکده های مختلف به شناسایی دانشجویانی که حجاب را رعایت نمی کنند می پردازد و با صحبت با آنها تلاش خواهد کرد دانشجویان را متوجه کند که مشکل بی حجابی از کجا نشات گرفته است.

رئیس دانشگاه علامه با تاکید بر اینکه "حجاب" موضوعی اجتماعی است، گفت: طبق آنچه مقام معظم رهبری نیز فرموده اند عدم رعایت حجاب هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی. اینکه این موضوع علاوه بر حرام شرعی جزو اعمال حرام سیاسی نیز عنوان شده گویای آن است که رفتارها و پشتوانه ای در پس این ماجرا وجود دارد و بی حجابی تحت تاثیر شبکه های معاند و جاسوسی صورت می گیرد و جریانی تلاش دارد در کشور ما فضای جامعه به این سمت سوق داده شود.

رئیس دانشگاه علامه در ادامه اظهار کرد: طبق مصوبه وزارت علوم لازم است دانشگاه ها از ورود دانشجویانی که حجاب را رعایت نمی کنند ممانعت کنند. ما درحال حاضر در دانشگاه علامه مشکلی درباره حجاب نداریم و تنها تعداد معدودی هستند که این موضوع را رعایت نمی کنند.

بیشتر بخوانید:

اخطار پلمب به رستوران های فرزاد فرزین و هوتن قلعه نویی

ماجرای هک پیام رسان های ایرانی چه بود؟

تقدیر وزیر کار از مدیران برتر/ تنها راه مهار تورم، تولید است

معتمدی ادامه داد: بر همین اساس شورایی تحت عنوان "هادی" تشکیل شده تا در دانشکده های مختلف دانشجویانی که حجاب را رعایت نمی کنند شناسایی کرده و با صحبت تلاش کند آنها را متوجه کند بی حجابی از کجا شکل گرفته است.

وی گفت: چنانچه پس از این مکالمات دانشجویان همچنان متقاعد نشوند دانشگاه اجازه بی حجابی را به آنها نخواهد داد و از آنها خواسته می شود برای ورود به محیط دانشگاه قوانین را مورد احترام قرار دهند.اگر دانشجویی اصرار به بی حجابی داشته باشد قوانین دانشگاه به او اجازه تکرار این عمل را نخواهد داد و بر این اساس خدمات آموزشی و سایر خدمات دیگر به او ارائه نخواهد شد که البته این آخرین راهکار در مواجهه با بی حجابی خواهد بود.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید