09:22 , 1401/4/30
کد خبر: 000014574
بازدید: 1441
جنجال بر سر کنسرت سیروان خسروی در اهواز

طی روزهای اخیر پیش از برگزاری کنسرت سیروان خسروی در اهواز عده ای ناشناس سعی کردند از برگزاری این کنسرت جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایونا، سیروان خسروی از جمله خواننده های پاپ است که طرفداران بسیار داشته و اغلب بلیط کنسرت های او ظرف چند دقیقه به پایان رسیده یا به اصطلاح sold out می شود.

وی شب گذشته برای برگزاری دو کنسرت در ساعت های 19:15 و 22:15 بلیط فروخته بود اما ساعاتی پیش از اجرای اول اخباری منتشر شد که از ایجاد حاشیه هایی اطراف سالن برگزاری این کنسرت خبر می داد.

بر این اساس عده ای با قرار دادن سیستم صوتی روی وانت و پخش مداحی تلاش داشتند جلوی برگزاری این کنسرت را بگیرند.

طبق آنچه اعلام شده بود قرار بر این بود که کنسرت سیروان خسروی در سالن "هلال" اهواز طی دو روز 29 و 30 تیرماه(چهارشنبه و پنج شنبه) در دو سانس برگزار شود که از این میان دو اجرای شب گذشته با وجود حاشیه ها روی سن رفته و برای دو اجرای امشب باید دید که شرایط به چه سمتی خواهد رفت.

البته این تمام حاشیه این کنسرت نبوده و عکس هایی نیز مبنی بر حضور برخی نیروهای خودسر در محل این سالن منتشر شده و ظاهرا این افراد سعی داشته اند جلوی تردد خانم ها به سالن کنسرت را بگیرند که این مساله با ورود نیروی انتظامی و مدیران استان به موقع پایان یافته است. گفته می شود یکی از مدیرانی که حضورش در محل تاثیر مثبتی در حل حاشیه ها داشته مدیرکل ارشاد خوزستان است.

ناصر زینعلی، رضا بهرام، حمید هیراد،مهدی احمدوند از دیگر خوانندگانی هستند که طی سال جاری در اهواز برنامه کنسرت داشته اند.

بیشتر بخوانید:دود گرانی بلیط کنسرت ها به چشم چه کسانی می رود؟

لغو کنسرت گروه “پرواز همای” در اهواز

اما این اولین باری نبوده که در سال جاری در اهواز برای برگزاری کنسرت مقاومت وجود داشته و همین دو ماه قبل هم لغو شدن کنسرت همای در این شهر انتقاد و اعتراض شدید تیم هنری را به همراه داشت.

این گروه اواسط اردیبهشت ماه پیش از فرا رسیدن تاریخ برگزاری کنسرتشان در اهواز،با انتشار ویدیویی در فضای مجازی از لغو کنسرت خود در این شهر خبر داد. 

آنها در این ویدئو اعلام کرده بودند که متأسفانه خبردار شدیم که به دلیل بروز برخی از مسائل امنیتی یا اختلاف سلیقه برخی از مسئولان شهر، کنسرت ما لغو شده و اجازه نداریم در اهواز حضور پیدا کنیم.

این گروه مجبور شدند ظرف مدت سه روز هزینه بلیط هایی که از سوی علاقمندان آنها خریداری شده بود بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اجاره ۳۰ میلیونی فضای باز کاخ سعد آباد برای اجرای «کنسرت-نمایش»

واکنش مخالفان اهوازی به برگزاری کنسرت احسان خواجه امیری

اما دامنه ممانعت از برگزاری کنسرت در اهواز به همین موارد هم ختم نمی شود و در سال 1393 نیز در روزهای 19 و 20 مرداد ماه احسان خواجه امیری کنسرتی در اهواز داشت که باوجود طی شدن تمام مراحل قانونی در فاصله دو روز مانده به اجرای این کنسرت عده ای در فضای مجازی به اعلام مخالفت پرداختند و خواهان لغو این کنسرت شدند. همچنین برای عده بسیاری در این شهر پیامی ارسال شد و در قالب آن اعلام شد:««تجمع امت حزب الله در اعتراض به برگزاری کنسرت مختلط خواجه امیری در شهر شهیدان / زمان یکشنبه 19 مرداد ساعت 20 مکان سینما هلال»

یعنی دقیقا از مردم دعوت شد زمان برگزاری این کنسرت در محل برگزاری تجمع کرده و مانع اجرای این کنسرت شوند. حتی در آن دوره یکی از مسئولان ارشد استان به مدیرکل وقت ارشاد در خوزستان نامه ای زده و خواستار عدم برگزاری هرگونه کنسرت در شهر اهواز اشاره شده بود و درخواست لغو کنسرت مذکور را نیز مطرح کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید