14:28 , 1402/3/5
کد خبر: 000025392
بازدید: 1867

خط و نشان یک طالبانی به ایرانی ها؛

اصلا به تو ایرانی غرض نیست/ خجالت بکشید ذلیل شده اید/ ایرانی تو آرمانت را به گور می بری+ فیلم

باز هم وزیر خارجه ایران آمده در رابطه با کشور ما صحبت می کند و می گوید ما در کشور افغانستان حکومت را عوض می کنیم.شما چه کاره اید؟ کی هستید؟ ایرانی از رهبرت گرفته تا کوچکت تو را اصلا غرض نیست آی ایرانی این را متوجه باشید...

به گزارش خبرنگار سیاست خارجه ایونا، تصاویری از یک سخنرانی ضد ایرانی از سوی مجری یک برنامه تلویزیونی وابسته به طالبان منتشر شده که واکنش های بسیاری را به همراه داشت.

در این برنامه مجری با وقاحت می گوید:

باز هم وزیر خارجه ایران آمده در رابطه با کشور ما صحبت می کند و می گوید ما در کشور افغانستان حکومت را عوض می کنیم.

شما چه کاره اید؟ کی هستید؟ من به عنوان رئیس جدید افغان آمده ام به یک ایرانی می گم در امور داخلی کشور ما اصلا حق ندارید مداخله کنید تو چه کاره هستی ؟ امروز صدای یک جوان آزاده با غرور و با شهامت بلند می شود ثواب خیر می بینید.

تمام جوانان افغان ها تربیت شدند گذشت آنچه شما می بینید. همزبان من هستی چه کنم؟ چه کنم که همزبانم هستی؟ یهو ایرانی پیدات شد امروز در افغانستان بچه های اصیل وطن ما آمدند از خاک ما از غرور ما از مردم ما از همه چیز ما دفاع می کنند دست شما کوتاه شده به هیچ عنوانی ما نمی گذاریم که شما به اون سیستمی که شما می خواهید حکومت در افغانستان داشته باشید.

به هیچ عنوانی ما نمی خواهیم که محمد محقق در افغانستان داخل شود و کدام کرسی داشته باشد حتی ما امارت اسلامی را دوست داریم که جدی است کل دنیا یک طرف امارات اسلامی یک طرف و امروز مرد با مرد ایستاده است.

شما را هیچ غرضی نیست که ما از کدام ولایت یا گلستانی انتخاب کنیم؟ شما را به این مسئله اصلا غرض نیست. ایرانی از رهبرت گرفته تا کوچکت تو را اصلا غرض نیست آی ایرانی این را متوجه باشید...

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید