10:19 , 1401/5/14
کد خبر: 000014735
بازدید: 1944
همه چیز درباره جدایی جنیفرلوپز و ازدواج او با بن افلک+تصاویر

جنیفر لوپز برای بار چهارم ازدواج کرده و این ازدواج مدتی است بحث درباره این خواننده و بازیگر را بیشتر از همیشه کرده است.

به گزارش خبرنگار هنری ایونا، حتی بسیاری افرادی که با موسیقی و سینمای غرب بی ارتباط هستند هم نام جنیفر لوپز را شنیده و درباره آن اطلاعاتی دارند؛ اطلاعاتی که تمام آن هم جنبه خبری نداشته و در موارد متعدد به حاشیه های زندگی لوپز مربوط می شود. این روزها نیز ازدواج چهارم او با بن افلک او را بار دیگر سر زبانها انداخته است.

این ازدواج در شرایطی صورت گرفته که این بازیگر 53 ساله تاکنون شش بار نامزد کرده و این چهارمین ازدواج او محسوب می شود. 

نکته جالب اینکه جنیفر لوپز و بن افلک 20 سال پیش و در سال 2002 نیز برای مدت کوتاهی به نامزدی هم درآمدند اما در سال 2004 پیش از ازدواج از هم جدا شدند. حال پس از گذشت 20 سال این دو ازدواج خود را در کلیسایی خلوت در حضور فرزندانشان جشن گرفتند که فیلم ها و تصاویر لو رفته از آن طی چند روز از پربیننده ترین فیلم های اینستاگرام بوده است.

این ازدواج موضوعی است که خود جنیفرلوپز هم آن را در برنامه ای تلویزیونی بسیار غافلگیر کننده دانسته و اعلام کرده که این بار هر دوی آنها آموخته اند که چطور باید از این رابطه مراقبت کرد و آن را ماندگار ساخت.

جنیفر لوپز زن زندگی است؟

همسر اول جنیفر لوپز پس از انتشار خبر ازدواج اخیر او در مصاحبه ای اینگونه اعلام کرده که برای همسر سابقش و بن افلک آرزوی خوشبختی دارد اما بعید می داند این ازدواج دوام داشته باشد. او اینگونه عنوان کرده که جنیفر عاشق دوست داشتن است.

لوپز اما در یوتیوب خود اینگونه خبر داده که دو ازذواج خود را قبول ندارد. او در این باره گفته است: من سه بار ازدواج کرده‌ام، یک بار نه ماهه و یک بار ۱۱ ماهه بوده است، بنابراین آنها را واقعاً حساب نمی کنم.

دلیل جدایی جنیفر از همسر سابقش

اما جدایی جنیفر لوپز از همسر سابقش نیز طی ماه های اخیر حاشیه زیادی داشت. همسر قبلی او که الکس رودریگز  نام داشت یک بازیکن حرفه ای بیس بال بود که طی سالهای گذشته از این دو نفر با عنوان زوج عاشق هالیوود یاد می کردند اما  چندی پیش اخباری مبنی بر ارتباط تلفنی رودریگز با زنی به نام مدیسون لکروی منتشر شد و همین موضوع برای جدایی این زوج که هنوز حتی به دلیل کرونا مراسم ازدواج خود را هم برگزار نکرده بودند کافی بود. اینکونه بود که جنیفر لوپز پس از مدتی حدود چهار سال این رابطه را پایان داده و چندی بعد با بن افلک ازدواج کرد.

مروری بر زندگی کاری جنیفر لوپز 

اما اگر بخواهیم اطلاعات دقیق تری درباره زندگی شغلی و شخصی جنیفر مطرح کنیم باید گفت این خواننده، رقصنده و بازیگر که با نام جی لو نیز شناخته می شود، در سال 1969 در نیویورک متولد شد و از کودکی و از سن پنج سالگی به دلیل علاقه ای که به حرکات موزون داشت در دوره های آموزش رقص و خوانندگی شرکت کرد اما در سال های نوجوانی علاقمند به بازیگری شده و اولین حضور حرفه ای او در سینما در 17 سالگی جی لو (1986) اتفاق افتاد و 11 سال پس از آن در سال 1997 وی اولین نقش اصلی خود را در فیلم "سلنا" ایفا کرد و نامزد جایزه گلدن گلوب شد. 

پس از آن به تدریج وی تبدیل به گرانترین بازیگر هالیوود شناخته شد. در این میان وی فعالیت در زمینه موسیقی را نیز دنبال کرده و در سال 1999 اولین آلبوم او نیز با نام "آن د سیکس" وارد بازار شد. عرضه آلبوم دوم او نیز همزمان شد با اکران فیلمی با نام "طراح مراسم ازدواج" که هر دو اثر همزمان به عنوان پرفروش ترین ها مطرح شدند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید خانواده او با بازیگر شدن جنیفر مشکل بسیار داشتند و همین موضوع هم موجب شد وی در سالهای اول بازیگری مجبور به استقلال شود.

بن افلک کیست؟

بن افلک نیز بازیگر و فیلمساز امریکایی است که در سال 1972 متولد شده و سه سال از جنیفر لوپز کوچک تر است. وی در سالهای فعالیت خود دو جایزه اسکار و سه جایزه گلدن گلوب را به خود اختصاص داده است.

وی از ازدواج قبلی خود صاحب سه فرزند است و حتی در مصاحبه ای اینگونه اعلام کرده که جدایی اش از مادر سه فرزندش بزرگترین افسوس زندگی او را به دنبال داشته اما حالا جنیفر لوپز سرپرستی قانونی این سه فرزند را نیز بر عهده گرفته و به نظر می رسد در این زمینه تعامل خوبی دارند.

درباره علت جدایی بن افلک نیز رسانه ها اعتیاد او به الکل و مشکلات ناشی از آن را دلیل اصلی این جدایی اعلام کرده اند.

این دو بازیگر اخیرا هم در مراسم فرش قرمز فیلم" با من ازدواج کن" کنار هم ظاهر شده اند که دراین مراسم نیز لباس سفید جنیفر و نام فیلم این اشتباه را ایجاد می کند که عکس ها مربوط به مراسم ازدواج این زوج است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید