21:39 , 1403/1/7
کد خبر: 000043993
بازدید: 1301
سریال آمرلی بازیگران

سریال «آمرلی» به صورت ترجمه و زیرنویس فارسی، در دسترس کاربران در شبکه نمایش خانگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایونا به نقل از ایرنا، سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر محبوبِ جهانِ عرب و دیگر بازیگران مشهور عرب، هم‌زمان با پخش جهانی در روزهای جمعه و شنبه‌ هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود.

آمرلی در کشور عراق فیلمبرداری شده‌ است و تمامی بازیگران آن از جمله مصطفی زمانی تنها بازیگر ایرانیِ این سریال، به زبان عربی صحبت می‌کنند.

مخاطبان می‌توانند این سریال را به صورت دوبله‌ فارسی و یا با زبان عربی همراه با زیرنویس فارسی تماشا کنند.

تا به حال سه قسمتِ سریالِ آمرلی از شبکه نمایش خانگی به نمایش درآمده که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است و پخش آن در ایران و کشورهای عربی همچنان ادامه دارد.

از جمله گویندگان این سریال که به جای شخصیت‌های این سریال صحبت می‌کنند می‌توان به افرادی چون: امیر منوچهری، منوچهر زنده دل، تورج مهرزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازنین یاری، شراره حضرتی، امیر عباس‌پیام، صنم نکواقبال، محسن بهرامی، مهیار ستاری و دیگر افراد مطرح عرصه‌ دوبله اشاره کرد.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که سریال آمرلی سه روز در هفته و ساعتِ ۸ شب پخش می‌شود؛ اما با توجه به مهیا شدن هم‌زمان نمایش نسخه دوبله شده و عربی(همراه با زیرنویس فارسی)، سریال «آمرلی» در روزهای جمعه و شنبه‌ هر هفته ساعت ۸ صبح در شبکه خانگی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

آمرلی روایت‌گرِ عاشقانه‌ یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است و در ژانر درام، عاشقانه و جنگی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید