13:04 , 1401/7/2
کد خبر: 000015475
بازدید: 1869
درمان پزشکی و طبیعی فرورفتگی و گودی زیر چشم+ قیمت

بسیاری از مردم فکر می کنند که گودی زیر چشم آنها را خسته، پیر یا ناسالم نشان می دهد. در این مطلب به روش های طبیعی برای درمان فرورفتگی و گودی زیر چشم اشاره خواهیم کرد.

درمان پزشکی و طبیعی گودی زیر چشم

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، چندین روش طبیعی و پزشکی وجود دارد که افراد برای از بین بردن یا کاهش ظاهر گود رفته، گودی و سیاهی زیر چشم از آنها استفاده می کنند. در حالی که همه این درمان ها برای زندگی دائمی نیستند، اما با دقت و مداومت به کاهش ظاهر سیاهی دور چشم کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: نکات مهم در تزریق چربی زیر چشم+ قیمت

بیشتر بخوانید: همه مدل های عمل چشم گربه ای

با افزایش سن، رنگ قهوه ای و تیره اطراف چشم در نتیجه کاهش خاصیت ارتجاعی و نازک شدن پوست تیره می شود. دلیل دیگر سیاهی دور چشم این است که میزان رنگدانه ملانین که به مو، چشم و پوست رنگ می دهد، در پوست دور چشم زیاد است.

درمان پزشکی و طبیعی فرورفتگی و گودی زیر چشم+ قیمت

چرا گودی زیر چشم ظاهر می شود؟

در حالی که خستگی شایع ترین علت افتادگی زیر چشم است، دلایل دیگری نیز وجود دارد، از جمله:

رینیت آلرژیک

درماتیت آتوپیک "اگزما"

کاهش وزن

از دست دادن کلاژن مرتبط با سن

بی نظمی رنگدانه

مالش مکرر چشم ها

قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب

یکی دیگر از دلایل فرورفتگی و گودی زیر چشم، روند طبیعی پیری است. با افزایش سن، تمایل به از دست دادن چربی و کلاژن دارید و پوست شما اغلب نازک تر می شود. این یک نقص زیبایی شناختی قابل مشاهده بوده زیرا استخوان گونه شما عقب تر است. گاهی اوقات این تغییرات فیزیکی باعث ایجاد سایه هایی می شود که به صورت سیاهی زیر چشم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: سوراخ کوچک کنار چشم چکار می کند؟

بیشتر بخوانید: 9 نکته مفید برای کاهش پف زیر چشم

درمان پزشکی و طبیعی فرورفتگی و گودی زیر چشم+ قیمت

درمان گودی و فرورفتگی زیر چشم

برای درمان گودی و فرورفتگی زیر چشم می توانید از یکی از روش های زیر استفاده کنید.

ویتامین C با دوز بالا

یک مطالعه اثرات تزریق 10 درصد ویتامین C را در درمان سیاهی دور چشم به مدت 6 ماه بررسی کرد و ویتامین C یک روش موثر برای روشن کردن سیاهی زیر چشم است. کرم های ویتامین C یا محصولات خالص ویتامین C که مستقیماً زیر چشم استفاده می شود می تواند ناحیه زیر چشم را روشن کند.

لیزر درمانی

لیزر درمانی برای سیاهی دور چشم می تواند یک درمان موثر باشد. روش های لیزری کمتر تهاجمی مانند لیزر تولیوم یا لیزر سوزنی طلا می توانند جای زخم یا سایر عوارض جانبی بالقوه را کاهش دهند. از آنجایی که لیزر بر روی سطح بالایی پوست انجام می شود، باعث افزایش کیفیت پوست می شود.

درمان پزشکی و طبیعی فرورفتگی و گودی زیر چشم+ قیمت

"پر کردن نور زیر چشم" با پرکننده ها 

اگر نازک شدن پوست یا از بین رفتن بافت چربی باعث سیاهی زیر چشم می شود، حمایت از این شکاف با پرکننده ها می تواند گزینه موثری باشد. افراد می توانند پلاسمای غنی از پلاکت یا پرکننده اسید هیالورونیک را به ناحیه زیر چشم تزریق کنند.

جراحی پلک پایین

با جراحی پلک تحتانی به نام بلفاروپلاستی، فرورفتگی و حلقه های تیره ناشی از رسوبات چربی یا پوست اضافی اطراف چشم را می توان از بین برد. از آنجایی که پوست اضافی بعد از جراحی برداشته می شود، اثر آن قابل مشاهده است و موثرترین درمان است.

قیمت درمان فرورفتگی و گودی زیر چشم چقدر است؟

قیمت درمان فرورفتگی و گودی زیر چشم یکسان نیست و با توجه به شدت آن و روش های درمانی میتواند متفاوت باشد برای اطلاع از قیمت های درمان فرورفتگی و گودی زیر چشم می توانید به پزشک متخصص مراجعه کنید.
 نکته*** این مطلب جهت افزایش آگاهی کاربران گردآوری شده و نباید جهت مقاصد درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید