09:15 , 1401/7/2
کد خبر: 000015466
بازدید: 1345
خواسته وزیر ارشاد از هنرمندان در اتفاقات اخیر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان خواست مردم را به آرامش دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، محمد مهدی اسماعیلی صبح امروز(شنبه، 2 مهر) همزمان با بازگشایی مدارس در یک هنرستان موسیقی پسران حضور یافته و اظهار کرد: ما ملتی هستیم که در وقایع مختلف یکپارچه عمل می کنیم مثلا زمانی که کشتی گیر جوان ما در دنیا افتخارآفرینی کرد همه با هم شادی کردیم یا شب گذشته پس از آنکه یکی از قدرت های فوتبال دنیا را شکست دادیم.

وی ادامه داد: پس از درگذشت خانم امینی هم رئیس جمهور با خانواده ایشان تماس گرفتند و تاکید کردند که گویی شاهد از دست دادن یکی از اعضای خانواده خود هستند با این وجود برخی از اتفاقی که رخ داده برای ایجاد التهاب استفاده می کنند. در چنین شرایطی هنرمندان ما باید تلاش کنند به جامعه امید بدهند و از دو قطبی کردن فضا دوری کنند.

وزیر ارشاد ادامه داد: در چنین شرایطی گفتار یا نوشتار ما نباید به گونه ای باشد که باعث گمراهی مردم شود. نقد و گفتگو امری پذیرفته است اما ایجاد التهاب یا خدشه ایجاد کردن در زمینه امنیت مردم قطعا خط قرمز است. بر همین اساس از همه هنرمندان درخواست می کنیم به جامعه آرامش تزریق کنند.

وی ادامه داد: برخی مسائل ممکن است حتی حق باشد اما بیان آنها به شیوه نامطلوب به آنهایی کمک می کند که قصد برهم ریختن آرامش مملکت را دارند.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید