15:15 , 1402/11/24
کد خبر: 000041518
بازدید: 1353
تزیین گل روی کیک

تزیین گل روی کیک را چگونه انجام دهیم؟ در این مطلب با ایونانیوز همراه باشید تا شما را با روش های تزیین گل روی کیک آشنا کنیم.

به گزارش خبرنگار تیم وبگردی ایونا، یک ایده فوق العاده زیبا و جذاب برای تزیین کیک، استفاده از گل طبیعی همانند گل‌های ارکیده و گل رز است. برای جذاب شدن ظاهر کیک مراسمات مختلف نظیر تولد، عقد و نامزدی خود می‌توانید از گل طبیعی برای تزیین کردن آن استفاده کنید. تزیین روی کیک با گل علاوه بر اینکه آن را فوق العاده دیدنی و زیبا می‌کند، حس و حال طبیعت را در شما ایجاد خواهد کرد. 

ایده استفاده از گل‌های طبیعی برای تزیین کردن انواع دسر و کیک در مراسم‌های عروسی و ازدواج، مورد استقبال قرار گرفته است. گل‌های طبیعی امروزه در دسته گل عروس، گل آرایی لباس، میز و مراسم تولد و عروسی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند و جلوه زیبایی با کمک آنها ایجاد می‌شود.‌

تزیین گل روی کیک

گل‌های تزیینی برای استفاده بر روی کیک چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • • گل طبیعی مناسب برای تزیین روی کیک حتماً باید بدون آفت زدگی و کاملاً ارگانیک باشد. 
  • • مطمئن شوید گل تزیینی مورد نظر سمی نباشد. 
  • • از گل طبیعی که حساسیتی در بدن ایجاد نمی‌کند، برای تزیین کیک استفاده کنید. 
  • • با توجه به اندازه و نوع کیک باید گل‌های طبیعی با رنگ و اندازه مناسب با آن انتخاب کنید. 
  • • از گل‌های همان فصل برای تزیین کردن کیک مراسمات خود استفاده کنید تا زیباتر به نظر برسند. 
  • • بهترین گل برای تزیین روی کیک، گل‌هایی هستند که در مدت زمان بیشتری دوام آورده و ماندگار باقی می‌مانند. 
  • • برای جلوه بیشتر کیک خود از گل‌های طبیعی با سایزهای متنوع کوچک و بزرگ به صورت ترکیبی برای تزیین انواع کیک استفاده کنید. 
  • • گل رز و گل ارکیده برخلاف گل ادریس که بدون آب خیلی زود پژمرده می‌شود، ساعت‌ها بدون آب بر روی کیک ماندگار باقی می‌مانند و برای گل‌آرایی ساعت‌ها بدون آب بر روی کیک ماندگار باقی می‌مانند و برای گل آرایی و تزیین کیک مناسب‌ترین گل‌های طبیعی هستند. 
  • • برای زیباتر شدن تزیین کیک خود با گل‌های طبیعی، می‌توانید از برگ‌ها و توت‌های رنگی متنوع نیز در کنار گل‌های طبیعی استفاده کنید. 
  • • دقت داشته باشید گل‌های طبیعی جهت دیزاین کیک کاملاً تمیز و به دور از آلودگی باشند. 

تزیین کیک با گل‌های آفتابگردان

ظاهر زرد رنگ و گرد گل آفتاب گردان، آن را برای گل‌آرایی انواع کیک مناسب کرده است. معمولاً بر روی کیک‌های خامه‌ای برای جلوه بیشتر از گل‌های آفتابگردان با رنگ سفید، آبی و سبز استفاده می‌شود. 

تزیین کیک با گل ژیپسوفیلا

امروزه انواع کیک عروسی را با کمک گل‌های ژیپسوفیلا تزیین می‌کنند. شکوفه‌های ژیپسوفیلا در رنگ‌های متنوع در فصل بهار برای گل آرایی تمامی کیک‌ها موجود می‌باشند. در قنادی‌ها و شیرینی پزی‌ها این نوع گل طبیعی زیبا برای اکثر دسرها و کیک‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

گل لوکس و خاص ژیپسوفیلا یک گل طبیعی جذاب و فوق العاده ظریف محسوب می‌شود. از شکوفه‌های سفید رنگ ژیپسوفیلا برای گل آرایی انواع کیک عروس، گل جیب داماد، فضای تالار و دسته گل عروس استفاده می‌شود. 

تزیین گل روی کیک

نکات مهم در تزیین کیک عروسی با انواع گل طبیعی

اگر می‌خواهید بهترین گل طبیعی را برای کیک عروسی خود انتخاب کنید که تا آخر مراسم دوام آورده و پژمرده نشود، بهتر است نکات زیر را بدانید. 

  1. • برای اینکه کیک عروس در گرمای تالار ذوب نشود، بهتر است از فوندانت برای طراحی کردن لایه خارجی آن استفاده شود. 
  2. • از آلبوم کیک‌های مراسم عروسی و تولد می‌توانید ایده‌های مختلف تزیین کیک با گل‌های طبیعی را مشاهده کرده و مناسب‌ترین آن را بدون هیچ نگرانی برای شب عروسی خود انتخاب کنید. 

تزیین کیک با گل مریم

گل مریم به خاطر رنگ روشنی که دارد بر روی انواع کیک‌ها جهت تزیین مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید برای کیکی که زمینه آن تیره است همانند کیک‌های کاکائویی و شکلاتی، جهت تزیین از گل طبیعی مریم استفاده کنید. گلبرگ‌های کوچک و روشن گل مریم آن را برای تزیین روی کیک بهترین گزینه کرده است. 

آموزش تزیین کیک با گل طبیعی

بر اساس تم تولد می‌توانید گل آرایی کیک را با متنوع‌ترین گل‌های طبیعی انجام دهید. متناسب با نوع کیک خود از ترکیب رنگ گل‌های طبیعی استفاده کنید، تا کیک زیباتر شود. شما می‌توانید برای تزیین کردن کاپ کیک و انواع شکلات و دسرها نیز از گل‌های طبیعی استفاده کنید. 

اگر کیک ساده و گردی را برای تولد و مراسمات خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است گل‌های طبیعی مورد نظر را در مرکز کیک قرار بدهید تا گلبرگ‌های آن کیک را زیباتر کنند. برای کیک‌های ساده و سفید معمولاً از گل‌های رز استفاده می‌شود. 

اگر می‌خواهید از انواع گل‌های رنگارنگ طبیعی برای تزیین کردن کیک مراسم خود استفاده کنید، معمولاً اولین سوالی که در ذهن شما ایجاد می‌شود این است که چگونه این گل را بر روی کیک خود ثابت کنیم. برای ثابت کردن گل‌های طبیعی بر روی کیک، در مرحله اول لازم است یک سفیده تخم مرغ را به خوبی هم بزنید تا به شکل کف درآید. سپس ساقه گل‌های طبیعی را درون سفیده تخم مرغ بگذارید و بعد آنها را به پودر قند آغشته کنید. 

بعد از اینکه پودر قند و سفیده تخم مرغ بر روی ساقه گل طبیعی شما کاملاً خشک شد، می‌توانید از آنها با خیال راحت بر روی کیک خود استفاده کنید.‌ زمان گذاشتن این گل‌های طبیعی بر روی کیک اگر یکی از آنها را به اشتباه در جای نامناسب بر روی کیک قرار دادید، می‌توانید آن را برداشته و سوراخ باقیمانده از آن را با خامه پر کنید. 

تزیین گل روی کیک

تزیین کیک با گل داوودی 

می‌توان برای ایجاد ظاهر منحصر به فرد و خیره کننده کیک تولد یا هر نوع کیک دیگری، از گل‌های داوودی با متنوع‌ترین رنگ‌ها استفاده کرد. گل داوودی با رنگ بنفش، سفید و صورتی جلوه جذاب و زیبایی به کیک تولد شما می‌بخشد. گل داوودی جزو بهترین گل‌های طبیعی با ماندگاری بسیار بالا جهت تزیین کیک می‌باشد. 

تزیین کیک با گل رز

قنادان معمولاً از گل رز به خاطر ماندگاری بسیار زیادی که دارد، برای تزیین کیک استفاده می‌کنند. گل متنوع و رنگارنگ رز، کیک شما را فوق العاده زیبا و خیره کننده خواهد کرد. معمولاً برای تزیین کیک‌های نامزدی و عقد از گل رز که نماد دوستی، عشق، مهر و محبت است، استفاده می‌شود.

استفاده از گل‌های طبیعی برای تزیین کیک‌های شکلاتی

از هر نوع گل طبیعی می‌توانید برای گل آرایی کیک‌های شکلاتی استفاده کنید. گل‌هایی با رنگ صورتی کمرنگ، سفید و قرمز بهترین نوع گل طبیعی برای تزیین کردن کیک‌های شکلاتی و کاکائویی با رنگ زمینه قهوه‌ای تیره هستند. 

تزیین گل روی کیک به سبک اروپایی

سبک اروپایی برای دیزاین و گل آرایی انواع کیک، بسیار پرطرفدار است. متناسب با رنگ کیک و خامه آن می‌توانید از گل‌های کمرنگ‌تری جهت تزیین آن استفاده کنید. 

تزیین کیک عروس با گل طبیعی

گل‌های متنوع بسیار زیادی برای تزیین کردن کیک موجود هستند. گل طبیعی رز برای تزیین کیک عروسی از سایر گل‌های طبیعی طرفداران بیشتری دارد. خوشحالت بودن گل‌های رز و ماندگاری بسیار زیاد آنها، سبب شده است تا در اکثر قنادی‌ها برای تزیین کیک عروس از آنها استفاده شود. 

گل‌های آفتابگردان که نماد گرمی و شادابی فصل تابستان هستند، با رنگ زردی که دارند به شما انرژی می‌بخشند. می‌توانید برای مراسم تولد یا عروسی که تم آن زرد است، از گل طبیعی آفتابگردان جهت تزیین کیک استفاده کنید.

تزیین کیک با گل سفید

کیک‌هایی که معمولاً رنگ زمینه قهوه‌ای و تیره دارند را می‌توان با گل‌های سفید ریز و درشت رز تزیین کرد. هر نوع گل سفید طبیعی سالم و بدون آلودگی، بر روی کیک‌های تولد و مراسمات عروسی جلب توجه کرده و آنها را زیباتر خواهند کرد. 

می‌توانید از گل سفید رنگ رز در اندازه‌های کوچک و بزرگ در اطراف و مرکز کیک خود استفاده نمایید. گل‌های سفید رز از سایر گل‌های طبیعی رنگ شفاف‌تر و زیباتری دارند.‌

تزیین کیک با گل طبیعی ریز

برای دیزاین کیک تولد یا سایر مراسمات از گل‌های طبیعی ریز مطابق با رنگ کیک استفاده می‌شود. از جمله بهترین گل‌های طبیعی شکیل و خاص برای کیک‌های مراسمات مختلف شامل گل عروس، گل رز و گل ارکیده می باشد. 

سخن آخر:

گل‌های طبیعی بسیار زیادی در طبیعت موجود است که می‌توانید از آنها برای تزیین کردن هر نوع کیکی استفاده کنید. افراد برای انتخاب بهترین نوع گل طبیعی جهت تزیینات کیک، باید به نوع فصلی که در آن قرار دارند، نمای ظاهری کیک و حجم آن توجه داشته باشند. از گل‌هایی با ماندگاری زیاد برای تزیین کردن روی کیک‌ها استفاده کنید تا ظاهر کیک تا آخر مراسم زیبا و جذاب باقی بماند. 

هر فرد با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود می‌تواند از انواع گل طبیعی برای تزیین کردن کیک مراسم تولد یا عروسی خود استفاده کند. گل طبیعی عروس، گل‌های ارکیده، گل آفتابگردان، گل رز، گل داوودی و مریم مناسب‌ترین گل‌های طبیعی ماندگار و با کیفیت جهت دیزاین کیک هستند.  

کیک جزو مهمی از مراسمات ازدواج عروسی، عقد و نامزدی و تولد می‌باشد علاوه بر اینکه به نوع کیک و طعم آن اهمیت می‌دهید، باید به ظاهر و جلوه آن نیز توجه داشته باشید. با توجه به اینکه گل آرایی انواع کیک با گل‌های مصنوعی و طبیعی مورد پسند عموم قرار گرفته است، افراد زیادی با گل‌های طبیعی کیک‌های متنوع خود را زیبا می‌کنند.  

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید