21:30 , 1402/3/20
کد خبر: 000026331
بازدید: 1385
بنزین ۸۰۰۰ تومان می شود؟

«بنزین ۸۰۰۰ تومانی از ابتدای تابستان اجرا می‌شود.»؛ این شایعه‌ای است که از صبح امروز دست به دست می‌شود و بار دیگر مردم را نگران کرده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، صبح امروز، شایعاتی درباره افزایش قیمت بنزین به ارتباط با ابتدای تابستان امسال دست به دست می‌شود. اما فریدون عباسی دوانی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، در گفتگویی این خبر را تکذیب کرد و گفت که هیچ تصمیم جدیدی برای تغییر قیمت بنزین اتخاذ نشده است.

همچنین همایون صالحی، رئیس کانون انجمن‌های صنفی جایگاه‌داران سوخت کشور، این شایعه را تکذیب کرد و گفت که هیچ جلسه‌ای درباره تغییر قیمت بنزین تشکیل نشده و تاکنون هیچ تصمیمی در این رابطه اتخاذ نشده است.

با این حال، بار دیگر مردم به دلیل شایعات برای افزایش قیمت بنزین نگران شده‌اند. این نگرانی از این جهت موجود است که در سال گذشته، قیمت بنزین در یک شب با افزایش ۲۰۰ درصدی به‌طور ناگهانی افزایش یافت و باعث شد تا مردم در اعتراضات اجتماعی شرکت کنند. این اعتراضات نشان داد که اعتماد عمومی به اظهارات مسئولان بسیار کاهش یافته است.

باید توجه داشت که افزایش قیمت بنزین تبعات اقتصادی و اجتماعی بسیاری دارد.

همچنین، با توجه به اینکه قیمت ارز همچنان در حال صعود است، افزایش قیمت بنزین می‌تواند به افزایش قاچاق سوخت در ایران منجر شود.

بنابراین، در حالی که هنوز هیچ تصمیمی برای افزایش قیمت بنزین اتخاذ نشده است، باید توجه داشت که این افزایش قیمت تبعاتی بسیاری دارد و باید با دقت و با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور، تصمیم‌گیری صورت گیرد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید