11:49 , 1402/12/2
کد خبر: 000042004
بازدید: 1185

در جلسه هیئت دولت مطرح شد؛

اعلام نرخ تورم به روایت معاون اول رئیسی؛ تورم خوراکی‌ها منفی شده است!

مخبر اظهار کرد: در ماه بهمن تورم به میزان ۱.۴ درصد بوده است و تورم مربوط به مواد غذایی نیز به مرحله منفی رسیده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا به نقل از تسنیم، معاون اول رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت در حاشیه آن در جمع خبرنگاران اظهار کرد که طبق شعار سال در خصوص تولید و کنترل تورم، اقدامات متعددی انجام می‌شود و در ماه بهمن تورم به میزان ۱.۴ درصد بوده است و تورم مربوط به مواد غذایی نیز به مرحله منفی رسیده است.

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور، همچنین افزود که امروز در سراسر کشور در زمینه‌های مختلف صنعت، اشتغال، و مسکن اقدامات گسترده‌ای صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: طبق شعار سال در خصوص تولید و کنترل تورم، اقدامات متعددی انجام می‌شود و در ماه بهمن، نرخ تورم به ۱.۴ درصد رسیده و تورم مواد غذایی نیز منفی شده است. ما می‌دانیم که معمولاً در اواخر سال، قیمت مواد غذایی افزایش می‌یابد، اما خوشبختانه امسال به مرحله‌ای منفی رسیده است.

مخبر در ادامه اظهار کرد: تا کنون حدود ۳۶ میلیون نفر از کالابرگ الکترونیکی استفاده کرده‌اند و بیش از ۸۰ درصد از دهک‌های اول تا چهارم از این امکان بهره برده‌اند. امیدواریم با اجرای این طرح ویژه، بخشی از نیازهای مردم و دهک‌های اول جامعه بهبود یابد.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: یکی از وظایف اساسی رسانه‌ها در دفاع از حقوق مردم و تحقق پیشرفت کشور، ترغیب مردم به مشارکت در انتخابات است.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید