11:32 , 1403/2/5
کد خبر: 000046241
بازدید: 1168
5 بدنساز برتر تاریخ

ورزش پرورش‌اندام یکی از ورزش‌هایی است که هر روزه به مخاطبان آن افزوده می‌شود. زیبایی و تناسب اندام یک فرد، باعث اعتماد به نفس و در نتیجه کسب موفقیت های متعدد در طول زندگی او می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا به نقل از 360، موفق ترین این افراد در سرتاسر دنیا شناخته شده هستند و تاثیرات بسیار خوبی در زندگی کسانی داشته‌اند که می خواهند جز معروف‌ترین ورزشکاران پرورش‌اندام شوند. زندگی‌نامه این افراد طوری است ‌که مردم همیشه می‌خواهند اندامی مثل آنها داشته باشند و آنها هم مردم را به شکلی حمایت کرده‌اند که به آنها اطمینان می‌دهند از اندام خوبی بهره‌مند هستند.

۱_ آرنولد شوارتزنگر

49a30d03c669a09f2c01c3655032af3e

 

هفت بار برنده مستر المپیا و یکی از نمادین‌ترین بدنسازان در تاریخ، آرنولد به محبوبیت بدنسازی در سراسر جهان کمک کرد و به یک بازیگر و شخصیت سیاسی موفق تبدیل شد.

۲_ رونی کلمن

 

رونی-کلمن

رونی کلمن رکورد بیشترین قهرمانی مستر المپیا را با لی هینی دارد. اندام حجیم و قدرت باورنکردنی کلمن او را به یک قدرت برتر در این ورزش تبدیل کرد.

۳_ لی هینی

 

lee-haney-feature

برنده هشت بار مستر المپیا و جوان‌ترین قهرمانی که تاکنون این عنوان را کسب کرده است. چیرگی و برتری او در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ جایگاه او را در میان بزرگان مستحکم کرد.

اصلاح: آرنولد جوان ترین برنده تاریخ المپیا بود. او ۲۳ ساله بود که در سال ۱۹۷۰ قهرمان شد. هانی در سال ۱۹۸۴ در هنگام قهرمانی مستر المپیا ۲۴ ساله بود.

۴_ فیل هیث

Phil-Heath

هیث با هفت برد در مستر المپیا، یک رقیب سرسخت بود و اندام فوق‌العاده‌ای داشت که لقب «هدیه» را برایش به ارمغان آورد.

۵_ اویگن زاندو

InShot_۲۰۲۴۰۴۲۳_۲۰۵۹۲۳۸۵۰

بدنساز اهل کشور پروس بود. وی را «پدر بدنسازی مدرن» می‌دانند. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید