14:47 , 1402/2/9
کد خبر: 000023924
بازدید: 1485
طلبه ای که در قم چاقو خورده بود فوت کرد؟

خبر درگذشت طلبه ای که صبح امروز در قم مورد حمله قرار گرفته بود تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، فرمانده انتظامی شهرستان قم درباره حادثه صبح امروز قم که در قالب آن دو روحانی مورد حمله قرار گرفته بودند، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این حادثه سه مصدوم داشته که هر سه بلافاصله با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ امیر مختاری افزود: جراحت یکی از روحانیونی که مورد حمله قرار گرفته بود سطحی بوده و وی ترخیص شده است اما یکی از روحانیون که مورد اصابت چاقو قرار گرفته پس از خروج از اتاق عمل به بخش مراقبت های ویژه منتقل شده است.

بیشتر بخوانید:

زیر گرفتن و چاقوکشی به سمت دو روحانی در قم

تصمیم جدید دولت برای سن بازنشستگی

این مقام انتظامی درباره حادثه رخ داده توضیح داد: صبح امروز به دنبال یک تصادف که منجر به جرح شد راننده خودرو در داخل ماشین اقدام به خودزنی کرده و پس از آن با چاقو به یکی از مصدومان حادثه که معمم بوده حمله می کند.

وی با اشاره به اینکه برخی سایت ها در فضای مجازی اخباری مبنی بر درگذشت این روحانی منتشر کرده اند، گفت: این خبر به حادثه امروز مربوط نمی شود و مصدومین حادثه امروز در بیمارستان هستند.

مختاری همچنین اظهار کرد: فرد ضارب نیز در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد و تاوقتی امکان بازجویی از او وجود نداشته باشد نمی توان درباره انگیزه وی حرفی زد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید