12:13 , 1401/12/21
کد خبر: 000021714
بازدید: 1697
روایت صدا و سیما از بمب گذاری تهران توسط دو دانشجوی دانشگاه شریف+فیلم

صدا و سیما اخیرا گزارشی منتشر کرده و در قالب آن چنین عنوان کرده که دو تن از دانشجویان دانشگاه شریف قصد بمب گذاری در تهران را داشته اند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون ایونا، در مستندی که با نام "جنایت دست ساز" از شبکه سه سیما پخش شد چنین عنوان شده که امیرحسین مرادی و علی یونسی؛ دو دانشجوی بازداشتی دانشگاه شریف قصد بمب گذاری در تهران را داشته اند.

همچنین در این مستند عنوان می شود که منافقین سعی کرده بودند با کمک این دو دانشجو عملیات خمپاره اندازی را در تهران اجرا کنند که با دستگیری آنها در این عملیات ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات قتل فجیع زن پادکستر ایرانی و همسرش در آمریکا+فیلم

ماجرای تیراندازی سحرگاهی در زابل چه بود؟

به گزارش ایونا، علی یونسی و امیرحسین مرادی دانشجویان بازداشتی دانشگاه صنعتی شریف در حوادث اخیر هستند که پیش از این از سوی مسئولان دانشگاه شریف وعده پیگیری وضعیت آنها داده شده بود. دکتر جلیلی، رئیس دانشگاه شریف در خصوص پیگیری پرونده این دو دانشگاه گفته بود: تلاش‌ها و تعاملات ما نتایج رضایت بخشی داشته به عنوان مسئول دانشگاه و پدر معنوی این دو دانشجو با هماهنگی خانواده‌هایشان موضوع را پیگیری می‌کنم. همچنین برای فراهم شدن شرایط ادامه تحصیل این دو دانشجو نامه‌نگاری و پیگیری کرده‌ایم و فکر می‌کنیم شرایطش فراهم شود.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید