17:12 , 1401/12/26
کد خبر: 000022015
بازدید: 1596
اظهارات امام جمعه تهران درباره دلار 100 هزار تومانی

امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه های نماز جمعه به مباحثی مانند حوادث اخیر، برجام، بی حجابی برخی بانوان و مسمومیت ها اشاره کرد و گفت: حتی دشمن برای دلار 100 هزار تومانی هم برنامه ریزی کرده بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱  مردم ایران روزهای سختی را پشت سر گذاشتند واین سختی‌ها در شش ماهه دوم سال برای ملت تبدیل به مدرسه درس‌ها و عبرت‌ها و دانشگاه حکمت‌ها و بصیرت‌ها شد.

وی گفت: با تمام این موارد مردم پای نظام ایستادند و با وجود گلایه ها  و مشکلاتی که در این سال بود شاهد همراهی مردم بودیم و مقام معظم رهبری نیز در این سال عفو پدرانه ای برای 90 هزار نفر  از متهمان این حوادث در نظر گرفتند که نشانه انعطاف پذیری نظام است.

خطیب موقت تهران ادامه داد: در این مدت در مواجهه با برخی هنجارشکنی ها حتی برخورد زنان کم حجاب و سایر بانوان جامعه به گونه ای بود که اعتنایی به این هنجارشکنی ها نکردند.

وی گفت: در سال 1401 مردم ایران بزرگترین جنگ رسانه‌ای و ترکیبی را پشت سر گذاشتند اما دشمن باوجود عملیات مهندسی شده و طراحی جامعی که تحسین برانگیز بود بخاطر عدم شناخت از ملت و رهبر ایران به نتیجه نرسید.

حاج علی اکبری افزود: دشمن در یک جنگ شناختی سعی میکرد چهره‌ای مخدوش از ایران و نظام انقلابی به نمایش بگذارد تا با این شیوه بتواند بر سر میز مذاکرات میوه بگیرد. در واقع برنامه دشمن این بود که سراغ برجام ۲، ۳ و ۴ بروند اما برنامه ریزی‌هایشان به نتیجه نرسید.

وی با اشاره به "تلاش‌های دشمن در ایجاد جنگ اقتصادی" گفت: با اقداماتی مانند اغتشاشات ارزی، شوک‌های ناگهانی قیمت ارز و سکه و کالا تلاش کردند اوضاع اقتصادی ایران را بهم بریزند. حتی دلار ۱۰۰ هزار تومانی  را در برنامه داشتند که زندگی عمومی ملت را دچار مشکل کنند، اما ملت با وجود همه سختی‌ها خوش درخشیدند.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلاتی که در سال ۱۴۰۱ با افزایش قیمت‌ها ایجاد شد، گفت: در این وضعیت اقشار ضعیف اذیت شدند و توقع دارند که در سال آینده وضعیت بهتری داشته باشیم.

حاج علی اکبری بازنده مهم سال ۱۴۰۱ را رژیم صهیونیستی کودک کش بود دانست و گفت: حال دشمنان ما خیلی خراب است و بیش از همه صهیونیسم اوضاع بدی دارد به گونه ای که گرفتار مهاجرت معکوس شده‌اند و حتی کارش به جایی رسیده که مسئول صهیونیستی گفته است ظاهرا عمر ما به ۸۰ سالگی نخواهد رسید.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید