13:53 , 1402/11/9
کد خبر: 000040554
بازدید: 1299
چرا بعد از پرداخت قبض ایرانسل وصل نمیشود

چرا بعد از پرداخت قبض ایرانسل وصل نمیشود؟ در این مطلب به این سوال پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری ایونا، چرا بعد از پرداخت قبض ایرانسل وصل نمیشود؟ ایو سوالی است که بسیاری از مشترکین ممکن است با آن مواجه شوند. اما علت اصلی وصل نشدن خط بعد از پرداخت قبض ایرانسل چیست؟

چرا بعد از پرداخت قبض ایرانسل وصل نمی شود؟

خط برخی مشترکین بعد از پرداخت قبض ایرانسل وصل نمی شود، علت این موضوع را در ادامه شرح خواهیم داد.

پرداخت قبض ایرانسل معمولاً باعث آزاد شدن خط و بازگشت به وضعیت عادی می‌شود، اما در این مورد، ممکن است برخی از افراد بلافاصله این رفع مسدودی را نداشته باشند.

به گفته کارشناسان، این مسئله تا 48 ساعت بعد از پرداخت قبض ایرانسل  رفع خواهد شد و جایی برای نگرانی نیست. اما سوال اصلی اینجاست: چرا پرداخت قبض ایرانسل، که قبلاً مشکل را حل می‌کرد، در اینجا نتیجه مثبتی نداشته است؟

به نظر می‌رسد که این اتفاق به دلیل بروزرسانی‌های سیستمی است که ایرانسل انجام می‌دهد. این بروزرسانی‌ها ممکن است باعث به وجود آمدن اشکالاتی شده باشد که تا 48 ساعت زمان می‌برد تا به طور کامل رفع شوند.

در این مدت، مشترکان باید به این نکته توجه کنند که پیام تأیید از سوی ایرانسل تضمین می‌کند که واریزی آنها لحاظ شده است و نیازی به اقدامات اضافی ندارند. اما برای بازگشت خط به حالت عادی، باید صبر کنند تا بروزرسانی‌های سیستمی ایرانسل به اتمام برسد.

چرا بعد از پرداخت قبض ایرانسل وصل نمیشود

فعال سازی مجدد سیم کارت ایرانسل

نحوه فعال سازی مجدد سیم کارت ایرانسل" این قبیل مشترکان (یکطرفه شدن خط به دلیل بدهی) بعد از پرداخت بدهی، هنگامیکه می‌خواهند تماسی برقرار کنند با پیام "اگر به تازگی سیم‌کارت خود را خریداری کرده‌اید باید برای فعالسازی آن به همراه کارت ملی به نمایندگی‌های ایرانسل مراجعه کنید؛ اگر هم از مشترکان قبلی هستید برای بررسی علت مسدودیت به مرکز خدمات ایرانسل مراجعه کرده یا با شماره 7033 از خطوط ایرانسل تماس بگیرید" مواجه می‌شوند.

منبع:تسنیم

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید