15:11 , 1402/11/4
کد خبر: 000040249
بازدید: 1522
مونا فائزپور همسر احمد مهران فر کیست ؟

در این مطلب می توانید بیوگرافی مونا فائزپور همسر احمد مهران فر را مطالعه کنید.

بیوگرافی کامل مونا فائزپور

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایونا، مونا فائزپور، فعال در زمینه مدلینگ و تئاتر، در تهران در تاریخ 15 مرداد 1368 متولد شد. او با ویژگی های خاص و چهره جذاب، به عنوان یک مدل شناخته شده و وارد دنیای هنر و فرهنگ شد.

مونا فائزپور احمد مهرانفر، بازیگر مشهور سریال پایتخت، را به عنوان همسر خود انتخاب و در سال 97 با او ازدواج کرد.

مونا فائزپور همسر احمد مهران فر کیست ؟

فعالیت مدلینگ مونا فائزپور

او با فیزیک خاص چهره خود توانسته است به عنوان یک مدل محبوب شناخته شود و در تبلیغات برند aspinoo برای شال و روسری به عنوان یکی از مدل های آن حضور داشته باشد. همچنین، همکاری های او با برندهای Roberto و Pinar نیز از دیگر فعالیت های موفق او در زمینه مدلینگ است.

مونا فائزپور علاوه بر فعالیت در حوزه مدلینگ، به عنوان یک هنرمند تئاتر نیز در کنار بازیگران جوان به اجرای نقش های متفاوت پرداخته است.

او علاقه مند به ورزش و فوتبال است و به عنوان یک طرفدار دو آتیشه تیم استقلال تهران شناخته می شود.

در زمینه زندگی خصوصی، مونا فائزپور در تاریخ 25 فروردین 97 با احمد مهرانفر ازدواج کرد و در 18 فروردین 1399 صاحب یک پسر به نام نیک شد.

مونا فائزپور همسر احمد مهران فر کیست ؟

بیوگرافی احمد مهرانفر همسر مونا فائزپور

احمد مهران فر، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران، در تاریخ 10 خرداد 1354 به دنیا آمد. او از سال 1378 با شروع فعالیت حرفه ای در تئاتر، بازیگری را آغاز کرد و با هنرمندانی چون پرویز پرستویی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی در نقش های مختلف تئاتری همکاری داشت. وی در فیلم هایی نظیر "نان، عشق و موتور ۱۰۰۰"، "اقلیما"، "حقیقت گمشده"، "دربارهٔ الی…"، "کلبه" و "آتش بس" به عنوان بازیگر حضور یافته و در سریال هایی چون "پایتخت" نیز نقش آفرینی کرده است.

احمد مهران فر به عنوان یک هنرپیشه در تئاتر و سینما شناخته شده است و بیشتر شهرت او به خاطر نقش ارسطو در سری مجموعه های "پایتخت" است. 

مونا فائزپور همسر احمد مهران فر کیست ؟

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید