10:15 , 1402/11/8
کد خبر: 000040434
بازدید: 1228
مدارس کدام شهر‌ها مجازی شد؟ تعطیلی مدارس امروز یکشنبه 8 بهمن ماه

جزئیات تعطیلی مدارس امروز یکشنبه 8 بهمن ماه اعلام شد. با توجه به برودت هوا و بارش برف مدارس برخی شهرها تعطیل و به صورت مجازی برگراز شد.

در پی بارش سنگین برف، با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس برخی شهر‌ها تعطیل و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

تعطیلی مدارس امروز: مدارس فیروزکوه مجازی شد

تعطیلی مدارس/ مدیریت بحران شهرستان دماوند: مدارس ابتدایی فیروزکوه در نوبت صبح و عصر امروز به‌دلیل بارش برف مجازی شد.

فعالیت مدارس روستایی بخش مرکزی ازنا مجازی شد

تعطیلی مدارس/ براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان، به علت بارش شدید برف و مسدود شدن برخی از مسیر‌های روستایی فعالیت تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح روستا‌های بخش جاپلق و مرکزی به صورت برخط و در بستر سامانه شاد برگزار خواهد شد.

بر این اساس همچنان مدارس شهری در همه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

تعطیلی مدارس امروز: فعالیت مدارس شهرستان شازند غیرحضوری شد

تعطیلی مدارس امروز/ طبق اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، مدارس شهرستان شازند در مقطع ابتدایی روز یکشنبه نهم بهمن ماه در نوبت صبح، غیرحضوری است. همچنین مدارس مقطع متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

با توجه به بارش برف، برودت هوا، لغزندگی معابر و برای پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در جاده‌های برفگیر؛ کلیه مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهد‌های کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره‌های آموزشی در منطقه هندودر، در نوبت صبح به صورت غیرحضوری فعالیت دارند.

در بخش خرقان شهرستان زرندیه، آشتیان و کمیجان و بخش کمره در شهرستان خمین نیز فعالیت مدارس با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری است.

مدارس استان همدان امروز یکشنبه تعطیل شد

تعطیلی مدارس امروز همدان/ رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان گفت: بارش برف، برودت هوا، یخبندان و لغزندگی معابر مدارس ابتدایی و متوسطه اول استان را در نوبت صبح روز یکشنبه هشتم بهمن ماه ۱۴۰۲ به تعطیلی کشاند. مراکز پیش دبستانی، مقاطع ابتدایی و متوسطه دوره اول در سراسر استان، تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

مدارس برخی مناطق کردستان یکشنبه غیرحضوری است

تعطیلی مدارس امروز کردستان/ فرمانداری سنندج در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مدارس ابتدایی شهری و تمام مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان سنندج برای فردا یکشنبه غیرحضوری شد.

بر این اساس و به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر و بنا به پیشنهاد آموزش و پرورش و موافقت فرماندار، مدارس تمام مقاطع تحصیلی روستا‌های این شهرستان فردا یکشنبه بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

براساس اطلاعیه آموزش و پرورش شهرستان قروه هم با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان قروه، فردا یکشنبه فعالیت تمام مدارس ابتدایی دوره اول و دوم سطح روستا در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین تمام مدارس ابتدایی دوره اول و دوم و متوسطه اول و دوم سطح شهر قروه و سریش ِآباد با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد و مراکز پیش دبستانی هم تعطیل است.

اداره آموزش و پرورش شهرستان دهگلان نیز اعلام کرد با توجه به کولاک برف، برودت هوا و مسدود شدن معابر با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و موافقت فرماندار شهرستان دهگلان، فردا یکشنبه فعالیت همه مدارس ابتدایی سطح شهر بلبان آباد و روستا‌های بخش بلبان آباد و مدارس متوسطه اول سطح روستا‌های این بخش در نوبت صبح به صورت غیر حضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

همچنین مراکز پیش دبستانی این بخش در روز یکشنبه هشتم بهمن تعطیل است.

براساس اعلام فرمانداری دیواندره، به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر فردا یکشنبه مدارس ابتدایی شخری و روستایی این شهرستان با ۲ ساعت تاخیر از ساعت ۰۹:۳۰ آغاز خواهد شد.

همچنین مراکز پیش‌دبستانی نیز در نوبت صبح فردا یکشنبه هشتم بهمن ماه با تاخیر از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز خواهد شد.

مدارس شهرستان‌های سردشت و میرآباد غیرحضوری شد

تعطیلی مدارس امروز سردشت و میرآباد/ اسکندر علیزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت اظهار کرد: به علت بارش برف و برودت هوا مدارس تمام مقاطع تحصیلی در شهر‌های سردشت، ربط، نلاس و میرآباد فردا در نوبت صبح تعطیل شد و آموزش به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد انجام می‌شود.

تعطیلی مدارس امروز سردشت و میرآباد/ مدیر آموزش و پرورش شهرستان سردشت در خصوص تعطیلی مدارس در نوبت عصرو غیر حضوری شدن آموزش‌ها نیز گفت: این موضوع در جلسه مدیریت بحران شهرستان بررسی و از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد نیز گفت: با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی و مرتفع این شهرستان و لغزنده بودن جاده‌ها، فعالیت مدارس مناطق روستایی شهر خلیفان و بخش آختاچی غربی (مسیر جاده برهان) فردا یکشنبه با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود.

اسعد رسولی افزود: مدارس در مناطق شهری این شهرستان فردا دایر است و هر گونه تصمیم گیری در این خصوص از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود.

مدارس کدام شهر‌ها مجازی شد؟ تعطیلی مدارس امروز یکشنبه 8 بهمن ماه

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید