21:25 , 1402/3/20
کد خبر: 000026330
بازدید: 1238
قتل برادر به دلیل توهمات ناشی از مواد مخدر

پسر جوان در درگیری با برادر معتادش او را کشت و اولیای دم از شکایت صرف‌ نظر کردند.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، جوانی به دلیل آزارهای برادر معتادش و تنگناهایی که از وضعیت او ناشی شده بود، او را به قتل رساند. والدین متهم به جرم وارده توسط پسرش رضایت دادند.

متهم در دادگاه علت قتل برادرش را آزارهایی که او به او وارد می‌کرد و تهدیدهایش عنوان کرد. یک سال پیش، مردی به کلانتری منطقه خزانه مراجعه کرد و اعلام کرد که برادرش مسعود را کشته است.

کشف جسد ۲ زن بعد از چند سال/ طعمه ها در ویلا دفن شده بودند!

متهم خاطرنشان کرد که برادر معتادش برای بیش از ۲۰ سال به مواد مخدر معتاد شده بود و زندگی خانواده‌شان را بهم زده بود. او به همیشه پدر و مادرشان را آزار می‌داد و بارها به کمپ ترک اعتیاد فرستاده شده بود، اما هر بار بعد از بازگشت به خانه دوباره به مواد مخدر روی می‌آورد.

متهم توضیح داد که وقتی برادرش هروئین و شیشه مصرف می‌کرد، دچار توهم شده و با در و پنجره صحبت می‌کرد و فریاد می‌کشید. رفتارهای او باعث شده بود که همه اعضای خانواده از او خسته شوند و از رفتارهای عجیبش بترسند.

متهم در تشریح جزئیات روز جنایت گفت که پدر و مادرشان در آن روز به شهرستان رفته بودند و او و برادرش در خانه تنها بودند. عصر آن روز، مسعود با لگد او را بیدار کرد و خواست به اتاق برود و بخوابد. اما متهم به دلیل شرایط فعلی برادرش، به صحبت او گوش داد. ولی دوباره مسعود به سمت او آمد و خواست ظروف کثیف را بشوید. در حین شستن ظروف، مسعود با گوشت‌کوب به او حمله کرد و چند ضربه به او وارد کرد. اما متهم گوشت‌کوب را از دستش گرفت و با چاقوی آشپزخانه او را بترساند. اما ناخواسته چاقو به گردن مسعود خورد و او فوت کرد.

پدر و مادر متهم به دادسرا مراجعه کردند و اظهار کردند که از خون پسر بزرگشان گذشته‌اند و از میثم هیچ شکایتی ندارند. پرونده متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری منتقل شد و پس از بررسی مدارک و شنیدن شهادت شاهدان و متهم، دادگاه حکمی صادر کرد. در این حکم، متهم به اتهام قتل عمد با دو تنبیه اعدام و پرداخت دیه به خانواده قربانی محکوم شد.

اما در ادامه، خانواده قربانی درخواست خود را از اجرای حکم اعدام برای متهم به دلیل محبت خود به پسر دیگرشان و همچنین به دلیل عدم تمایل به ایجاد داغی در خود و دیگران، وارد کردند. در نتیجه، حکم اعدام به حبس ابد تبدیل شد و متهم در زندان به سر می‌برد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید