17:10 , 1403/2/16
کد خبر: 000047072
بازدید: 1412
درخواست کمک مالی از ثروتمندان

همه مؤسسه‌های خیریه با در میان گذاشتن اهداف نهایی خود با مردم و اطلاع ­رسانی در راستای اقداماتی که قصد دارند برای نیازمندان تحت پوشش انجام دهند از سمت افراد نیکوکار حمایت‌ مالی و غیر مالی دریافت کنند و با شناسایی نیازمندان واقعی، آن‌ها را تحت پوشش خود قرار دهند.

همه مؤسسه‌های خیریه با در میان گذاشتن اهداف نهایی خود با مردم و اطلاع ­رسانی در راستای اقداماتی که قصد دارند برای نیازمندان تحت پوشش انجام دهند از سمت افراد نیکوکار حمایت‌ مالی و غیر مالی دریافت کنند و با شناسایی نیازمندان واقعی، آن‌ها را تحت پوشش خود قرار دهند. شناسایی افراد مستمند، چندان کار ساده‌ای نبوده و حیات صالحین مهدیار طبق قوانین و بررسی­‌های جامع و اصولی و فعالیت شفاف، افراد نیازمند حمایت را جذب کرده و برای درخواست کمک مالی از ثروتمندان تمامی اطلاعات لازم را در اختیار خیرین قرار می‌دهد.

اقدامات موسسه حیات صالحین برای کمک به افراد نیازمند چیست؟

موسسه خیریه حیات صالحین یک موسسه خیریه معتبر در تهران می‌باشد که وظیفه اش : حمایت از بیماران نیازمند، افراد بی بضاعت، مستمند، بی سرپرستان یا افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند، می باشد. هدف این موسسه درخواست کمک مالی از ثروتمندان در راستای جمع آوری کمک‌های مربوط به هزینه جهیزیه و ازدواج برای جوانان در مناطق محروم، کمک هزینه  درمان بیماران سرطانی، حمایت از بانوان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مشارکت در طرح های عمرانی ساخت و ساز مثل : ساخت خانه برای افراد نیازمند و ساخت مدرسه در مناطق محروم کشور است.

چه افرادی واجد شرایط درخواست کمک مالی از ثروتمندان هستند؟

افرادی که برای ادامه امور زندگی به مشکل خورده‌اند یا نیازمندانی که به کمک برای هزینه­‌ درمان بیماری و … شرایط سخت نیاز دارند، می‌توانند با مراجعه به مؤسسه حیات صالحین مهدیار ضمن معرفی خود و درخواست کمک مالی از ثروتمندان از حمایتشان بهره ببرند. کارشناسان مؤسسه حیات صالحین با بررسی همه‌جانبه اطلاعات افراد مستمند و تأیید هویت و نیازمند بودن آن‌ها، مددجویان  را به لیست تحت پوشش خود اضافه می‌کنند.

در صورتی که شخصی برای بهره‌مندی از حداقل­‌های زندگی عادی مثل پوشاک، مسکن، خوراک، وسایل گرمایش و … که همه افراد برای گذران زندگی به آن نیاز دارند، محروم باشد یا در شرایط مریضی سخت قرار گرفته‌ باشد، می‌­تواند از مؤسسه خیریه حیات صالحین درخواست کمک نماید.

فعالیت‌های موسسه خیریه حیات صالحین

کمک به افراد آسیب دیده در بحران‌های مالی و بلایای طبیعی

 فعالیت و کمک به نیازمندان در حوزه بهداشت و درمان: تأمین داروها و هزینه‌های درمانی بیماری­‌های خاص مثل ام‌اس و انواع سرطان‌ها و …

فعالیت در حوزه عمران برای کمک به پیشرفت مناطق محروم: کمک به بازسازی منازل مستمندان یا ساخت مدرسه و درمانگاه در مناطق محروم

ارائه انواع کمک هزینه برای ازدواج: تهیه جهیزیه افراد بی بضاعت و کم بضاعت و کمک­‌های مالی برای شروع زندگی ضمن درخواست کمک مالی از ثروتمندان

کمک به زنان بی‌بضاعت، کم بضاعت و سرپرست خانوار برای گذران زندگی: محور فعالیت در راستای توانمندسازی زنان

فعالیت در خصوص کمک به ایتام و کودکان بد سرپرست: کمک مالی و غیر مالی به کودکان بی‌سرپرست

فعالیت و کمک در زمینه رسیدگی به کودکان کار و خیابان: محور­ فعالیت مؤسسه حیات صالحین در خصوص فراهم کردن زندگی بهتر می‌باشد.

فعالیت در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نیازمندان و خیرین می‌توانید با موسسه حیات صالحین مهدیار تماس بگیرید./حیات صالحین مهدیار به ادرس اینترنتی:  https://hayatsalehin.com/pay-online/

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید