15:39 , 1402/11/9
کد خبر: 000040565
بازدید: 1940
خبر فوری معافیت سربازی این پسرهای خانواده

خبر فوری معافیت سربازی این پسرهای خانواده را در ادامه مطلب مطالعه کنید.

شرایط معافیت سربازی چیست؟

به گزارش خبرنگار انتظامی ایونا، شرایط معافیت سربازی چیست؟ قانون جدید معافیت سربازی ابلاغ شد؟ یک راه عالی برای معافیت سربازی وجود دارد؟ مدارک لازم برای معافیت سربازی دو فرزند چیست؟ این سوالی است که بسیاری از پسرها با رسیدن به سن سربازی به دنبال پاسخ آن هستند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرده است که یک معافیت جدید در زمینه خدمت سربازی برای پسران مشمول خدمت معرفی شده است.

به گفته این سازمان در یک اطلاعیه، بر اساس ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح، فقط فرزندان ذکور سالم از خانواده‌هایی که یک فرزند دارای معلولیت شدید و بالاتر بوده و نیاز به مراقبت دارند، می‌توانند از خدمت در دوره ضرورت معاف شوند.

در این معافیت، تنها برادر تنی فرصت بهره‌مندی از معافیت را دارد و برادران ناتنی در این حالت شامل معافیت نمی‌شوند. افراد واجد شرایط می‌توانند با دریافت فرم معافیت از سازمان بهزیستی، درخواست خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) محل سکونت ثبت و از رده وظیفه عمومی شهرستان محل سکونت خود پیگیری نمایند.

در این راستا، به عنوان مثال، در خانواده‌هایی که یک فرزند ذکور سالم و یک فرزند معلول دارند، در صورت تایید معلولیت شدید توسط سازمان بهزیستی و شورای پزشکی وظیفه عمومی، تنها برادر تنی سالم از خدمت در دوره ضرورت معاف می‌شود.

خبر فوری معافیت سربازی این پسرهای خانواده

منبع: همشهری آنلاین

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار