16:19 , 1402/11/8
کد خبر: 000040492
بازدید: 1197
تانکرهای سوخت خاکستر شد

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از آتش گرفتن 3 تانکر سوخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، سرهنگ عبدالحسین زارع، رئیس پلیس راه استان کرمانشاه، امروز اطلاع داد: صبح امروز در جاده دالاهو به اسلام‌آبادغرب، سه تانکر حامل سوخت دچار حریق شدند.

وی در شرح و تفصیل این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح امروز، یک تصادف رخ داد که منجر به اشتعال سه تانکر حامل سوخت شد. این حادثه در نزدیکی روستای خسروآباد اتفاق افتاده است و تیم‌های پلیس راه به سرعت به محل رسیدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه بیان کرد: بر اساس بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که دو تانکر عراقی حامل نفت و یک تانکر ایرانی حامل مازوت در فاصله کمی از یکدیگر حرکت می‌کردند. یکی از تانکرهای عراقی به علت نداشتن فاصله کافی با دو تانکر جلویی برخورد کرد که منجر به ایجاد آتش‌سوزی شدید شد.

وی افزود: خوشبختانه، با فرار رانندگان از محل آتش‌سوزی این حادثه تلفات جانی رخ نداد.

سرهنگ زارع در خصوص تدابیر ایمنی و مسائل ترافیکی اظهار داشت: جهت پیشگیری از وقوع حوادث مشابه، لازم است که رانندگان خارجی با ورود به کشور و عبور از مرزهای استان، با دقت به قوانین راهنمایی و رانندگی، به ویژه در شرایط جوی خاص، آشنا شوند. به همین منظور، از مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه خواسته می‌شود که بروشورهای دو زبانه حاوی توصیه‌ها و اطلاعات ترافیکی، به رانندگان خارجی در این مراحل اعطا گردد تا از وقوع حوادث ناگوار در جاده‌های استان جلوگیری گردد.

منبع: فارس

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید