02:13 , 1401/4/1
بازدید: 1168
۹۰ درصدخانوارهای بهزیستی آبادان برای رایگان شدن قبوض اقدام نکردند- ایونا نیوز

شیوا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایونا، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه رایگان شدن قبوض آب و برق و گاز مددجویان بهزیستی را تا پایان خرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این سامانه در راستای اجرای بند (ک...

شیوا شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایونا، آخرین مهلت ثبت نام در سامانه رایگان شدن قبوض آب و برق و گاز مددجویان بهزیستی را تا پایان خرداد ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این سامانه در راستای اجرای بند (ک) تبصره ۱۵ قانون بودجه سال جاری راه اندازی شده است.

وی در خصوص اجرای بند (ک) تبصره ۱۵ قانون بودجه سال جاری تصریح کرد: وزارت خانه‌های نفت و نیرو موظف هستند که تعرفه آب، برق و گاز مشترکین خانوارهای کشور را به گونه‌ای اصلاح کنند که با رعایت مناطق جغرافیایی کشور، تعرفه مشترکان کم مصرف خانوارهای محروم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، برابر صفر تعیین شود.

شجاعی از تحت پوشش بودن ۹ هزار و ۳۰۰ خانوار در اداره بهزیستی آبادان خبر داد و تاکید کرد: حدود ۱۰ درصد این جمعیت در سامانه رایگان شدن قبوض آب و برق و گاز مددجویان بهزیستی ثبت نام کردند.

وی بیان کرد: مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی خوزستان می‌توانند با مراجعه به پیشخوان مجازی سازمان بهزیستی به نشانی https://sam.behzisti.net نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

رئیس اداره بهزیستی آبادان گفت: ثبت نام کنندگان برای هر گونه راهنمایی می‌توانند به مراکز مثبت زندگی محل سکونت مراجعه یا تماس حاصل کنند.

کد خبر 5517611

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید