13:32 , 1401/10/17
کد خبر: 000018359
بازدید: 1209
کرونای ستاره بایرن دردسرساز شد

مدیران بایرن از کادر فنی و پزشکی تیم ملی مراکش به شدت ناراحت هستند چون باور دارند که تصمیم آنها برای استفاده از مزراوی در جام جهانی، با وجود این که از وضعیت بیماری او مطلع بودند باعث شده که عفونت در بدن او تشدید شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، مزراوی در طول برگزاری جام جهانی 2022 قطر به کرونا مبتلا شد و بازی تیم ملی مراکش برابر پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی را به همین دلیل از دست داد. 

با این حال او در بازی نیمه نهایی برابر تیم ملی فرانسه بار دیگر به ترکیب تیمش برگشت اما تنها 45 دقیقه توانست در زمین حضور داشته باشد و در بازی رده‌بندی نیز به میدان نرفت. 

حالا رسانه‎های آلمانی خبر داده‌اند که این مدافع مراکشی با عفونت شدیدی به دلیل ابتلا به کرونا روبرو شده و این عفونت روی ماهیچه‌های قلب او تاثیرگذار بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است. 

1788981

او در چند روز گذشته بارها آزمایش خون داده و حالا تصمیم کادر پزشکی بایرن این است که مزراوی باید استراحت کاملی داشته باشد و هیچگونه فعالیت جسمی انجام ندهد تا پس از آن بار دیگر این آزمایش‌ها تکرار و وضعیت او مشخص شود. 

مدیران بایرن از کادر فنی و پزشکی تیم ملی مراکش به شدت ناراحت هستند چون باور دارند که تصمیم آنها برای استفاده از این بازیکن در بازی برابر فرانسه، با وجود این که از وضعیت بیماری او مطلع بودند باعث شده که عفونت در بدن او تشدید شود و مشکلاتی را در ماهیچه قلبش ایجاد کند. 

مزراوی باید چهار تا شش هفته از میادین دور باشد تا روند درمانش را به صورت کامل طی کند و پس از آن بار دیگر می‌تواند به ترکیب بایرن برگردد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید