11:08 , 1401/4/8
کد خبر: 000013494
بازدید: 1393

زمان جوانسازی با ماساژ صورت فرا رسید!

چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟

وقت آن است که در خانه با آموزش تکنیک های ماساژ صورت به پوست خود، پاداش دهید!

فواید ماساژ صورت چیست؟ چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟  آموزش ماساژ صورت چگونه است؟ در چند جلسه ماساژ صورت را یاد میگیریم؟ برای آموزش ماساژ صورت چه کار باید کرد؟ برای انجام ماساژ صورت باید متخصص باشیم؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، با ماساژ صورت که به شما در کاهش خستگی و استرس روز کمک می کند، هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی آرام می شوید. آیا می دانستید برای انجام ماساژ صورت لازم نیست متخصص باشید؟ در اینجا تکنیک های ماساژ صورت وجود دارد که می توانید به راحتی در خانه از آنها استفاده کنید!

چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟
چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟

فواید ماساژ صورت چیست؟

ماهیچه ها را شل می کند.

ظاهری شاداب به پوست می بخشد.

چین و چروک را کاهش می دهد و از ایجاد آنها جلوگیری می کند.

از پف کردگی جلوگیری می کند و قرمزی را کاهش می دهد.

گردش خون را تسریع می کند.

از افتادگی  پوست جلوگیری می کند.

از ایجاد آکنه جلوگیری می کند.

به بازسازی سلولی کمک می کند.

استرس را کاهش می دهد.

موادی که هنگام آموزش ماساژ صورت نیاز دارید!

وقتی پوستتان تمیز است حتما باید ماساژ صورت را انجام دهید. تمیز کردن پوست به گونه ای که هیچگونه باقیمانده آرایشی باقی نماند، به افزایش اثرات ماساژ صورت کمک شایانی خواهد کرد. پس از پاکسازی پوست می توانید از مرطوب کننده یا روغن مناسب با نوع پوست خود استفاده کنید. محصولاتی که در حین ماساژ استفاده خواهید کرد نتایج موثرتری نسبت به استفاده بدون ماساژ خواهند داشت.

ابزار ماساژ  صورت
چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟

می توانید از ابزارهای ماساژ برای کمک در آموزش ماساژ صورت استفاده کنید

می توانید از ابزارهای ماساژ صورت که اخیراً بسیار محبوب شده اند، برای کمک به ماساژ صورت خود استفاده کنید!. ابزار ماساژی که در حین ماساژ صورت استفاده خواهید کرد به شما این امکان را می دهد که ماساژ موثرتری را تجربه کنید. و به شما کمک می کند تا به نتایج سریع برسید.

نکاتی که قبل از شروع آموزش ماساژ صورت باید بدانید!

قبل از شروع ماساژ صورت، حتما باید از تمیز بودن دستان خود مطمئن شوید. در طول ماساژ باید نسبت به پوست خود حساس و ملایم باشید. اعمال فشار بیش از حد به پوست اثربخشی تکنیک ها را افزایش نمی دهد.

توجه: اگر پوست تان مشکلی دارد (آکنه شدید، بثورات پوستی) از ماساژ صورت خودداری کنید!

آموزش ماساژ پیشانی

در حین ماساژ ناحیه پیشانی باید از تمام انگشتان خود استفاده کنید. ابتدا انگشتانتان را روی ابروهایتان بگذارید و به آرامی به سمت ریشه موهایتان حرکت دهید. می توانید این عمل را که روی ناحیه پیشانی اعمال می کنید، 5 بار تکرار کنید.

آموزش ماساژ پیشانی
چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟

آموزش ماساژ ابرو

باید ناحیه ابروی خود را با استفاده از انگشت اشاره و شست ماساژ دهید. دو انگشت خود را زیر و بالای ابروهای خود قرار دهید. و انگشتان خود را به آرامی به سمت نوک ابروهایتان بلغزانید. می توانید این حرکت را 5 بار تکرار کنید.

آموزش ماساژ چشم

شما باید ناحیه چشم خود را با استفاده از انگشت اشاره و انگشت وسط ماساژ دهید. انگشتان خود را بالای بینی خود قرار دهید و به صورت دایره ای به سمت شقیقه های خود حرکت دهید. با ظرافت و ملایمت این کار را انجام دهید. حرکت را 15 تا 20 بار تکرار کنید.

آموزش ماساژ گونه

شما باید ماساژی را که روی ناحیه گونه خود اعمال می کنید با لمس های حساس انجام دهید. انگشتان خود را زیر استخوان گونه قرار دهید و به سمت گوش حرکت دهید. همچنین می توانید همین حرکت را از زیر استخوان گونه تا شقیقه ها اعمال کنید.

توجه: همیشه از پایین به بالا اعمال شود.

آموزش ماساژ گونه
چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟

آموزش ماساژ  چانه

انگشت اشاره و شست هر دو دست را روی چانه خود قرار دهید. سپس انگشتان خود را به سمت گوش حرکت دهید. این حرکت را که با لمس های ملایم انجام دهید. می توانید 5 بار این حرکت را تکرار کنید.

آموزش ماساژ استخوان گونه

ماساژ را روی ناحیه ای که استخوان گونه شما قرار دارد، با استفاده از انگشت اشاره و میانی خود اعمال می کنید. با دست راست خود علامت صلح بسازید و انگشت اشاره خود را بالای لب خود قرار دهید. انگشت وسط خود را زیر لب خود قرار دهید. انگشتان خود را به آرامی به سمت گوش خود بلغزانید. این حرکت را روی قسمت دیگر صورت با دست چپ تکرار کنید.

آموزش ماساژ گردن

ماساژی که در ناحیه گردن خود انجام می دهید نیز به شما کمک می کند تا از خستگی روز خلاص شوید. انگشتان خود را با قرار دادن آنها زیر گردن خود به سمت بالا حرکت دهید. می توانید این حرکت را 15 بار تکرار کنید.

آموزش ماساژ گردن
چگونه در خانه ماساژ صورت انجام دهیم؟

آموزش ماساژ لب

انگشت اشاره و وسط خود را در گوشه های دهان قرار دهید. سپس انگشتان خود را به آرامی به سمت گوش حرکت دهید. تکرار این حرکت 5 بار کافی خواهد بود.

اجازه دهید پوست شما با ماساژ صورت بدرخشد!

با حرکات منظم آموزش ماساژ صورت می توانید پیری را به تعویق بیندازید. می‌توانید محصولاتی را که می‌توانید هنگام استفاده از تکنیک‌های ماساژ صورت در خانه استفاده کنید، از فروشگاه های معتبر پیدا کنید. 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید