21:15 , 1401/12/7
کد خبر: 000020964
بازدید: 1531
واکنش رئیسی به دلار ۵۴هزار تومانی!

رئیسی دولت را موظف به مقابله با توطئه های دشمن فراخواند و از اعضای کابینه خواست تا از زندگی و وضعیت معیشت مردم صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، در جلسه هیات دولت در عصر امروز یکشنبه رئیس جمهور جنگ روانی و تشویش اذهان عمومی را یکی از ابعاد جنگ ترکیبی خواند و ناکام ماندن دشمن را در اغتشاشات یادآور شد و همین التهاب آفرینی را در بازار برشمرد.

او دولت را موظف به مقابله با توطئه های دشمن فراخواند و از اعضای کابینه خواست تا از زندگی و وضعیت معیشت مردم صیانت کنند.

همچنین در این جلسه به تیم اقتصادی خود ماموریت داد با استفاده از نظرات کارشناسان خبره و نمایندگان مجلس بهره گیری و از همکاری دیگر بخش ها با در نظر گرفتن ابعاد مسائل همه توان خود را برای اجرای سیاست های ارزی در راستای ایجاد ثبات در بازار و رفع نگرانی ها در این زمینه به کار گیرند.

وی گزارش درباره تجمیع کالاهای اساسی در بنادر را به وزیر کشاورزی سپرد تا با بررسی دقیق موضوع و پیگیری اقدامات لازم را برای تسریع در ترخیص این کالاها کرد.

 

رئیسی در ادامه این جلسه در خصوص تاخیر در پرداخت معوقات کارانه برخی پزشکان وزیر بهداشت را مامور کرد تا موضوع را پیگیری و تا دیون این گروه از پزشکان با فوریت پرداخت کنند.

رئیس جمهور در ابتدای جلسه به حادثه سقوط بالگرد وزیر ورزش و جمعی از همکاران این وزارتخانه در جریان ماموریت کاری اشاره کرد و آرزوی سلامتی برای دکتر سجادی و تسلیت درگذشت مدیر کل حوزه ریاست وزارت ورزش در این سانحه و برای مرحوم اسماعیل احمدی که در عرصه جهاد و خدمت به مردم حضور داشت علو درجات مسالت کرد.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید