15:12 , 1401/11/6
کد خبر: 000019317
بازدید: 1607
هانیه توسلی چرا از جشنواره فجر انصراف داد؟

روز گذشته اسامی فیلم های راه یافته به جشنواره فیلم فجر اعلام شد و حال در کمتر از 24 ساعت هانیه توسلی از این جشنواره انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی ایونا، طبق قوانین موجود تصمیم گیری برای حضور فیلم های سینمایی در جشنواره ها برعهده تهیه کننده آنهاست و در این زمینه نه تنها بازیگران بلکه اغلب حتی کارگردانان نیز تصمیم گیرنده نیستند.

هانیه توسلی که امسال فیلمی با بازی او به نام "چرا گریه نمی کنی؟" در جشنواره فجر حضور دارد پس از اعلام این مطلب در صفحات خود در فضای مجازی انصرافش از این جشنواره را اعلام کرد.

وی در این زمینه نوشته است: «در اسفند ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱، حدود پنج سکانس، در فیلم (چرا گریه نمیکنی) بازی کردم. در چند ماه گذشته برخلاف نام فیلم خیلی گریه کرده ام و توان روحی و روانی شرکت و حضور در جشنواره را ندارم. حضور این فیلم در هر رویدادی انتخاب و تصمیم من نیست و نخواهد بود.»

کارگردان "چرا گریه نمی کنی؟"

این فیلم به کارگردانی علیرضا معتمدی جلوی دوربین رفته است و پیش از این نیز در جشنواره های خارجی رونمایی شده است.

موضوعی که به گفته کارگردان این فیلم موجب می شود "چرا گریه نمی کنی؟" نتواند در جشنواره حضور داشته باشد اما به گفته دبیرخانه جشنواره این فیلم نیز از آثار چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر محسوب می شود.

طبق قوانین و آئین نامه جشنواره فیلم فجر آثاری که پیش از جشنواره فیلم فجر در جشنواره های بین المللی رونمایی شده باشند نمی توانند در این جشنواره حضور یابند.

بازیگران "چرا گریه نمی کنی؟"

این فیلم که دومین ساخته سینمایی علیرضا معتمدی است با حضور بازیگران زیر ساخته شده است:

باران کوثری، هانیه توسلی، فرشته حسینی، مانی حقیقی، علی مصفا، لیندا کیانی، نهال دشتی و امیرحسین فتحی

داستان چرا گریه نمی کنی؟

«چرا گریه نمی‌کنی؟» داستان مردی است که توانایی گریه کردن را از دست داده است.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید