15:37 , 1402/2/16
کد خبر: 000024319
بازدید: 1457
نتایج لاتاری 2024 کی مشخص می شود؟

طبق آنچه پیش از این اعلام شده، نتایج لاتاری 2024 امروز اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اخبار گوناگون ایونا، افرادی که سال گذشته در لاتاری آمریکا ثبت نام کرده اند طبق وعده های داده شده امروز می توانند نتایج این لاتاری را دنبال کنند.

لاتاری 2024 آمریکا

لاتاری گرین کارت آمریکا را می توان بزرگترین رویداد مهاجرتی جهان دانست که همه ساله افراد زیادی از سراسر جهان در آن ثبت نام می کنند و برای اعلام نتایج آن چند ماه در انتظار هستند. شرایط این لاتاری بدین شرح است که افراد برگزیده در این قرعه کشی می توانند بدون ویزا به آمریکا مهاجرت کنند و در این کشور زندگی کنند. این امکان برای ایرانیان نیز در نظر گرفته شده  و آنها نیز می توانند در این رویداد ثبت نام کنند.

زمان اعلام نتایج لاتاری 2024

اما نکته ای که باید درباره لاتاری و اعلام نتایج آن بدانید اینکه مانند برخی قرعه کشی ها در این رویداد لیستی از برگزیدگان منتشر نمی شود و افرادی که شرکت کرده اند باید خود در زمان اعلام شده به سای مربوطه مراجعه کرده و بررسی کنند که آیا جزو افراد منتخب بوده اند یا خیر.

نکته دیگر آنکه چنانچه شما در سال 1401 یا همان 2022 در لاتاری ثبت نام کرده باشید در واقع در لاتاری 2024 ثبت نام کرده اید.گاه بسیاری افراد با توجه به اینکه در حال حاضر در سال 2023 میلادی هستیم نتایج را به درستی جستجو نمی کنند و به دنبال نتایج لاتاری 2023 می گردند.

برای لاتاری 2024 نیز طبق آنچه اعلام شده روز 6 می یعنی 16 اردیبهشت ماه نتایج لاتاری مشخص می شود که زمان اعلام این نتایج به وقت ایران ساعت 20:30 شب خواهد بود.

طبق روال مرسوم معمولا 6 ماه پس از زمان برگزاری و ثبت نام در لاتاری نتایج آن نیز اعلام می شود.

نحوه اطلاع از نتایج لاتاری 2024

اما برای بررسی این نتایج شما هیچگونه پیام، ایمیل یا نامه ای دریافت نمی کنید و تنها راه اطلاع از این نتایج مراجعه به سایت لاتاری است.

بیشتر بخوانید:

زایمان آخرالزمانی یک گوریل در باغ وحش/ تولد گوریل انسان نما+ عکس

زلزله در ژاپن کشته داد

در این میان عده ای نیز به سواستفاده پرداخته و ایمیل یا پیام هایی مبنی بر برنده شدن در لاتاری را برای دیگران ارسال می کنند که باید دقت داشته باشید این موضوع کلاهبرداری است و فریب این دسته افراد را نخورید.

برای بررسی نتایج لاتاری می توانید به سایت رسمی که آدرس آن در ادامه آمده مراجعه کنید.

https://hamimohajer.com/immigration/usa/dv-lottery/entrant-status-check/status-check-learning

مدارک لازم برای دیدن جواب لاتاری

برای بررسی وضعیت خود در این سایت نیاز به وارد کردن اطلاعات زیر دارید:

  1. نام و نام خانوادگی
  2.  سال تولد خود
  3.  کانفرمیشن نامبر لاتاری

زمانی که شما در لاتاری ثبت نام می کنید یک سریال که دارای ارقام و حروفی است دریافت کرده اید که مقابل آن عبارت  Confirmation number (کانفرمیشن نامبر) درج شده است و برای بررسی نتایج لاتاری شما به این کد  نیاز دارید. البته چنانچه این شماره را گم یا فراموش کرده باشید نیز راه هایی برای بازیابی آن وجود دارد.

از کجا بفهمیم لاتاری برنده شده ایم یا نه؟

با توجه به اینکه جواب لاتاری به زبان انگلیسی منتشر می شود ممکن است عده ای قادر به تشخیص نتیجه نباشند که برای این افراد باید گفت اگر شما بعد از وارد کردن اطلاعات خود با یک پیام یک خطی مواجه شدید که در آن با حروف بزرگ و بطور برجسته نوشته شده بود HAS NOT BEEN SELECTED به این معناست که شما در این رویداد انتخاب نشده اید اما اگر در قسمت پاسخ با صفحه ای شبیه نامه مواجه شدید که در قسمت گوشه سمت راست آن لوگوی وزارت امور خارجه آمریکا درج شده بود جزو برندگان هستید. در ابتدای این برگه نیز نام و نام خانوادگی شما درج شده است.

 

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار