16:25 , 1402/6/13
کد خبر: 000032748
بازدید: 1242
مرد کرجی همسرش را خفه کرد+ جزئیات

بنابر اعلام رئیس پلیس آگاهی البرز ، مرد ۴۲ ساله‌ای که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس، دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، سرهنگ حکمت اله شجاعی، روز دوشنبه ۱۳ شهریور، اعلام کرد که پس از مراجعه مردی ۴۲ ساله به کلانتری ۲۴ کمالشهر کرج و اعلام این موضوع که به دلیل اختلاف با همسرش او را به قتل رسانده، فوراً این فرد دستگیر شده و عوامل اداره مبارزه با جرایم جنایی به محل قتل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور کارآگاهان در محل وقوع جرم و انجام تحقیقات اولیه، مشخص شد که قاتل به دلیل اختلاف با همسر ۳۴ ساله‌اش، او را با استفاده از روش خفه کردن به قتل رسانده و سپس پس از مدتی خود را به پلیس معرفی کرده است.

این مقام انتظامی از تشکیل پرونده و ارائه متهم به مراجع قضائی خبر داد و اعلام کرد که قاتل با صدور قرار مناسب به زندان منتقل شده است.

سرهنگ شجاعی در پایان به تأکید بر اهمیت تشکیل مراکز مشاوره و مددکاری اشاره کرد و تأکید کرد که این مراکز می‌توانند به عنوان یک راهکار مناسب برای آموزش مهارت‌های رفتاری، کنترل خشم و پیشگیری از وقوع درگیری‌ها و تنش‌های خانوادگی مؤثر باشند.

منبع: ایسنا 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید