09:37 , 1402/3/1
کد خبر: 000025144
بازدید: 1280
برخورد باشگاه والنسیا با توهین کنندگان به وینیسیوس

باشگاه والنسیا، در بیانیه خود تاکید کرد که تحقیقات برای شناسایی افراد متخلف شروع شده و به زودی با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، رئال مادرید در شرایطی با نتیجه ۱-۰ به والنسیا باخت که هواداران تیم میزبان در کنار تشویق تیم خودی بخش قابل توجهی از انرژی خود را صرف اذیت کردن وینیسیوس جونیور کردند؛ ستاره برزیلی رئال در همین حین از کوره در رفته و به دلیل سیلی زدن به بازیکن حریف کارت قرمز را به جان خرید.

در پایان بازی انتقاد شدید اعضای تیم رئال مادرید از جو ورزشگاه مستایا را شاهد بودیم؛ جایی که هواداران میزبان از همان شروع مسابقه شعار و فحاشی‌های خود علیه وینی را شروع کرده بودند.

باشگاه والنسیا بعد از پایان بازی و در حالی که هجمه شدیدی از سمت جامعه ورزش علیه خود احساس می‌کرد طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام هواداران خاطی از شروع تحقیقات در مورد حادثه خبر داد. این باشگاه همچنان تاکید کرد که هر نوع فحاشی و توهین در فوتبال را محکوم می‌کند.

وینیسیوس جونیور در اواخر نیمه دوم در حالی که از شعار‌ها کلافه شده بود به سمت ریکاردو دی بورگوس رفت تا از او بخواهد کار را متوقف کند. ستاره رئال همچنان با دست افرادی را نشان می‌داد که شروع کننده تشنج روی سکو‌ها بودند. داور، اما نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت بود. باشگاه والنسیا، اما در بیانیه خود تاکید کرد که تحقیقات برای شناسایی افراد متخلف شروع شده و به زودی با این افراد برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آمار باورنکردنی از مثلث تهاجی استقلال

کارلو آنچلوتی که از هجمه ناجونمردانه علیه وینیسیوس جونیور بیش از شکست تیمش عصبانی بود از ضعف لالیگا در برخورد با پدیده نژادپرستی انتقاد کرد.

الان وقت صحبت در مورد فوتبال نیست
آیا واقعا می خواهید در مورد فوتبال صحبت کنید؟ من قصد صحبت کردن در مورد فوتبال را ندارم. می خواهم در مورد حوادث عجیبی که رخ داد صحبت کنم. کل ورزشگاه وینیسیوس را میمون خطاب می کرد.

توهین‌های نژادپرستانه علیه وینیسیوس
این لیگ با مشکل نژادپرستی مواجه است و برخوردی با آن نمی شود. آنها حق ندارد علیه وینیسیوس شعار نژادپرستانه سر داده و او را میمون خطاب کنند. بازی به خاطر این اتفاق باید متوقف می شد.

معضل بزرگ در لالیگا
ما در تمام طول فصل با این اتفاق ناخوشایند مواجه بودیم و بابت آن بارها گلایه کردیم اما برخوردی نشد. کار به جایی رسیده که من به عنوان سرمربی باید به فکر بیرون کشیدن تیمم باشم چرا که هر اتفاقی رخ بدهد بازی متوقف نمی شود. به نظرم این یک نقطه ضعف برای لیگ است.

من از وینیسیوس خواستم ادامه دهد
من از داور خواستم که بازی را متوقف کند اما او هیچ پاسخی نداد. در جریان بازی شرایط به گونه ای شد که وینیسیوس نمی خواست ادامه دهد اما به او گفتم که این عادلانه نیست زیرا در این صورت قربانی خواهد شد.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید