10:35 , 1402/1/22
کد خبر: 000023017
بازدید: 1382
آموزش و پرورش به مرگ دانش آموز تهرانی واکنش نشان داد

آموزش و پرورش اعلام کرد: فوت دانش آموز تهرانی که در دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس مشغول به تحصیل بوده به علت نارسایی کلیوی و بیماری روده بوده است. و این دانش آموز در این مدت در بیمارستان میلاد بستری و در مدرسه حضور نداشته است.

به گزارش خبرنگار آموزش ایونا، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای، اعلام کرد: دانش اموز تهرانی که کارو پشابادی نام دارد در روز 28 اسفند سال گذشته به دلیل دل درد و کسالت به بیمارستان میلاد مراجعه می کند که با تشخیص پزشک و به دلیل مشکلات روده بستری می شود.

ماجرای فوت دانش آموز تهرانی به دلیل مسمومیت

این دانش آموز ک اصالتا اهل کردستان است پس از بستری در بیمارستان با مشکلات کلیوی نیز درگیر می شود که  متاسفانه پس از 20 روز در تاریخ 18 فروردین سال جاری کارو عزیز جان خود را از دست می دهد.

بر اساس این گزارش بیشتر روزهای بستری کارو در زمان تعطیلات نوروزی بوده و بر اساس مستندات موجود، پدر کارو نیز در تاریخ ۱۴ فروردین ماه همزمان با آغاز به کار فعالیت حضوری مدارس، در تماسی با مسؤولان مدرسه، علت غیبت‌ فرزندش را بیماری عنوان کرده و پیگیر تکالیف وی می‌شود.

لازم به ذکر است، پیش از این هم در تاریخ‌های ۲۸ و ۲۷ اسفند و روزهای قبل از آن نیز هیچ گزارشی مبنی بر بی‌حالی دانش‌آموزان دبیرستان شهید عالمی شهرستان قدس گزارش نشده است.

بیشتر بخوانید:

دانش آموزان قمی مسموم شدند

مسمومیت ۲۰ دانش آموز دختر در تبریز

ببینید/ آواز خوانی یک معلم خوش صدا در بین دانش آموزان

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید