14:46 , 1401/8/19
کد خبر: 000016473
بازدید: 1410
یک نماینده مجلس: عمامه پرانی بازی با دم شیر است

یک نماینده روحانی مجلس با اشاره به افرادی که اقدام به برداشتن عمامه از سر روحانیون می کنند، گفت: این اقدام بازی با دم شیر است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، رویداد 24 به نقل از یک نماینده مجلس به افرادی که اقدام به برداشتن عمامه از سر روحانیان می کنند اخطار داده است.

بنا بر اعلام این سایت، نقدعلی، نماینده خمینی شهر با بیان این مطلب اظهار کرد: افرادی که اقدام به برداشتن عمامه از سر روحانیون می کنند بدانند که نتیجه این عمل را خواهنددید.

وی این اقدام را توطئه شیاطین دانست و گفت: این افراد باید بدانند که در زمان امام حسین (ع) نه تنها عمامه ایشان را پراندند بلکه حتی سر ایشان را هم جدا کردند اما در تمام این سالها محبوبیت ایشان روز به روز بیشتر شده است. این موضوع خود دارای پیامی است به آنها که فکر می کنند حاکمیت و دیانت را می توانند از بین ببرند.

این نماینده مجلس در ادامه به دعوای شیر و کفتار اشاره کرده و با ذکر این مثال گفت: به دلیل مدارای شیر، کفتار هر روز با دم او بازی می کرد اما شیر زمانی که دید این کار به دهان کفتار مزه کرده او را به خوبی گوشمالی داد؛ حال نیز ممکن است روحانیون در این زمینه حوصله کنند و با مدارا برخورد کنند اما آنهایی که با دم شیر بازی می کنند به یاد داشته باشند که نتیجه این اقدامات خود را خواهند دید.این پیام خطاب به کسانی است که می خواهند جوانان مملکت را تحریک کنند.

بیشتر بخوانید: واکنش مقتدی صدر به برداشتن عمامه از سر روحانیان           

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید