16:22 , 1401/9/14
کد خبر: 000016977
بازدید: 1518
یک نماینده مجلس: اجرای طرح جدید حجاب و عفاف طی دو هفته آینده/ هزینه بدحجابی و بی حجابی بالا می رود

یک نماینده مجلس با اشاره به اجرایی شدن قانون حجاب و عفاف طی دو هفته آینده، تاکید کرد: هزینه بدحجابی و بی حجابی در کشور را بالا خواهیم برد.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایونا، حجت الاسلام حسین جلالی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در میان جمعیت بانوان متحصن در قم حضور یافته و به صحبت درباره ناآرامی های اخیر و مخالفت با حجاب اجباری پرداخت.

وی در صحبت های خود خطاب به این دسته از زنان گفت: شما مهجور هستید و بااین کار باعث شدید هم صدایتان در مجلس شنیده شد. البته شما تنها نیستید و در شاه عبدالعظیم و مشهد هم عده ای جمع شده اند.

این نماینده مجلس ادامه داد: دشمن معتقد است اگر حجاب و عفاف برداشته شود و پوشش اسلامی برداشته شود یعنی جمهوری اسلامی حذف شده است. امروز پوشش و حیا پرچم ماست و سقوط عفاف و حجاب یعنی سقوط پرچم جمهوری اسلامی. الان اغتشاشات جمع شده و تبدیل به یک مورد شده و آن هم نافرمانی مدنی در حوزه پوشش اسلامی

جلالی ادامه داد: الان همه زورشان را گذاشته اند که شما بروید و کشف حجاب کنید، بروید چادر و حجاب را بردارید تا ما بتوانیم به اهدافمان برسیم. الان نیز تمام هدفشان در اغتشاشات همین است که این هم خطرش کمتر از اغتشاشات نیست.

وی افزود: هزینه بدحجابی و بی حجابی را در کشور بالا خواهیم برد. به حول و قوه الهی کاری خواهیم کرد که بدانند اگر بخواهند در این کشور قانون را زیر پا گذاشته و هرج و مرج ایجاد کنند باید هزینه سختی بدهند. مهسا امینی بهانه بود اصلا اینها فهمیدند که طرح حجاب و عفاف قرار است در کشور اجرا شود و اثرگذار است، این شد که این بازی ها را درآوردند. اما از این طرح عقب نشینی نخواهد شد. عقب نشینی از طرح حجاب و عفاف عقب نشینی از جمهوری اسلامی و عقب نشینی از ارزش ها و باورهاست و عقب نشینی از اسلام و احکام اسلام است. حجاب از ضروریات دین است و منکر آن مرتد است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: طرح بسیار خوبی تهیه شده و هماهنگی هایی با وزارت کشور، ناجا و قوه قضاییه صورت گرفته البته عده ای مانع هستند اما نمی توانیم از این اصل اسلامی دست برداریم و برهمین اساس ان شاالله این قانون در دو هفته آینده اجرایی می شود و خبرش را هم به شما خواهیم داد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید