12:34 , 1401/4/26
کد خبر: 000014537
بازدید: 2252
یوگای مختلط بخش ورزشی ایرانمال را پلمپ کرد

اجرای حرکات مختلط یوگا باعث پلمپ شدن بخش ورزشی ایران مال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، به دنبال اتشار فیلم هایی از برگزاری همایش یوگای مختلط، مسئولان ورزش استان تهران خبر از  پلمپ شدن بخش ورزشی ایرانمال دادند و حالا ظاهرا این بخش پلمب شده است.

طی روزهای گذشته در این مجتمع جمعیتی از زنان و مردان در کنار یکدیگر به تمرین یوگا پرداختند و تصاویری از این حرکت دست جمعی در فضای مجازی منتشر شد.

چرا بخش ورزشی ایرانمال پلمپ شد؟

به دنبال این موضوع مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اینگونه اعلام کرد که تا زمان «صدور مجوز و تعهد به اجرای قانون»  اماکن ورزشی ایرانمال پلمپ خواهد شد.

این مسئول در عین حال گفته بود که اگر قرار باشد برخورد قانونی با مسئولین برگزاری همایش اخیر صورت بگیرد، مراجع ذی صلاح باید تصمیم بگیرند و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران دخالتی در این موضوع ندارد.

 علی جوادی در عین حال تاکید کرده بود که این اداره در جریان برگزاری این رویداد نبوده و این اقدام بدون هماهنگی مسئولان ایرانمال صورت گرفته و حتی مربیان این همایش نیز برای ورزش همگانی مورد تائید اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نبوده اند چراکه مربیان مورد تائید ما برای اجرای ورزش های همگانی، دوره های آموزشی دیده اند و در جریان پروتکل ها و شیوه هایی که باید در ورزش همگانی اجرا شود هستند. ما هر روز در بیش از 100 نقطه تهران با رعایت شیوه نامه ها در ایستگاه های ورزش تندرستی و صبحگاهی برنامه هایی برگزار می کنیم که با رعایت شئونات در آنها هیچ مشکلی پیش نمی آید.

شروط ورزش همگانی

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: شرط فعالیت های ورزشی همگانی و حضور زنان در آنها رعایت عفت اجتماعی است و اگر قرار بر ایجاد تداخل جنسیتی باشد بسیاری افراد علاقمند به ورزش های صبحگاهی دیگر امکان استفاده از این فضا را نخواهند داشت.

جوادی با تاکید بر برخورد جدی با اماکنی که بصورت غیرقانونی به فعالیت های ورزشی می پردازند، گفت: بر همین اساس و با دستور استانداری تهران دو مکان ورزشی ایرانمال که این همایش را برگزار کردند از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با تاکید دستگاه‌های نظارتی پلمب می‌شوند و تا زمانی که نماینده ورزشی ایرانمال حاضر نشده و تعهد ندهد که دستورالعمل های ابلاغی را رعایت کنند، این وضعیت رفع نخواهد شد.

جوادی همچنین تاکید کرد: این همایش یک ماه پیش و همزمان با هفته عفاف و حجاب و بدون مجوز و هماهنگی با ما برگزار شده و فعالیت بخش خصوصی بدون رعایت دستورالعمل های قانونی و شرعی خلاف عرف جامعه محسوب می شود. این حرکات به ورزش استان تهران ضربه می زند و ما اجازه نمی دهیم عده ای با بی قانونی زحمات خالصانه افرادی که برای سلامت جامعه تلاش می کنند را زیر سئوال ببرند.

این مسئول تاکید کرد این پلمپ دائمی نبوده و تنها تا زمان دریافت مجوز و متعهد شدن به اجرای قانون ادامه دارد.

ایرانمال کجاست؟

مرکز نمایشگاهی ایران مال که در غرب استان تهران واقع شده، زمینی به وسعت ۱۱۶۰۰ متر مربع داشته و در چهار طبقه فعالیت دارد. این مجموعه با بهره گیری از فضاهایی برای رویدادهای چندگانه هم افزا و با در اختیار داشتن تسهیلات و امکاناتی چون هتل، مجموعه های فرهنگی، تفریحی، سینمایی، ورزشی، گردشگری و نیز انواع کافی شاپ و رستوران های محلی، ملی و بین المللی شرایط مناسبی برای برپايي انواع رویدادها و  نمايشگاه هاي تخصصي، ملی و بين المللي با استانداردهای روز دنیا مهيا ساخته است.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید