13:42 , 1402/1/30
کد خبر: 000023470
بازدید: 1347
یارانه عید فطر واریز می شود؟

طی روزهای گذشته در فضای مجازی و برخی رسانه ها اخباری مبنی بر احتمال واریز یارانه ای به مناسبت عید فطر منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، در آستانه عید فطر با انتشار برخی اخبار درباره احتمال واریز یارانه عید فطر برای مردم این سئوال ایجاد شده که آیا قرار است بابت این مناسبت یارانه واریز شود؟

این در حالیست که حدود 10 روز از پرداخت اولین یارانه سال جاری می گذرد.

از سوی دیگر تاکنون از سوی هیچیک از مسئولان دولتی صحبتی مبنی بر واریز یارانه مناسبتی مطرح نشده و به همین دلیل بعید به نظر می رسد مبلغی در پایان ماه مبارک رمضان به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

البته پیش ازاین و از زمان شیوع بیماری کرونا دولت در برخی مناسبت ها مانند 22 بهمن یارانه ای به حساب سرپرستان خانوار واریز کرده بود یا در نوروز و رمضان نیز یارانه هایی واریز شده بود.

به همین دلیل پس از این واریزی ها همواره در مناسبت هایی مانند عید فطر این سئوال ایجاد می شود که آیا قرار است دوباره یارانه ای به حساب سرپرستان خانوار واریز شود؟ با این وجود در سال جاری و برای عید فطر هنوز هیچ مسئولی اظهار نظری در این باره نداشته است.

واریز یارانه عید فطر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

البته در آستانه عید فطر اخباری مبنی بر واریز یارانه ای برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی منتشر شده و رئیس بنیاد مستضعفان از پرداخت مبلغی 600 هزار تومانی به حساب ایتام تحت پوشش کمیته انداد و بهزیستی خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

نقد یک وکیل به پلمب فروشگاه ها به دلیل بی حجابی

پاسخ آیت الله خامنه ای به دانشجویی که تولدشان را تبریک گفت+فیلم

عیدی معلولان واریز شد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید