21:04 , 1402/2/26
کد خبر: 000024875
بازدید: 1248

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بیان داشت: گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید. دشمن می‌خواهد بین نظام و مردم شکاف و گسست ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مذهبی ایونا، رئیس جامعه مدرسین به مسئولان در سخنانی صریح خطاب به مسئولان گفت: «مسئولیت امروز مدیران به برکت خون پاک شهدا و همراهی مردم است. گره‌گشای کار مردم باشید نه گره کور به کار مردم بزنید.»

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در این آیین که در بردخون برگزار شد، اظهار کرد: «شهیدان با تحمل تمام سختی‌ها و مشکلات در جبهه‌ها هرگز گلایه نکردند و این جلسه پیام صبر استقامت و پایداری شهیدان در دوران سختی است که به نسل جوان منتقل می‌شود.»

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ناکامی توطئه دشمنان خبر داد و افزود: «دشمن می‌خواهد بین نظام و مردم شکاف و گسست ایجاد کند، اما کور خوانده و مردم انقلابی و ولایی راه و مسیر شهدا را ادامه خواهند داد.»

گفتنی است؛ یادواره سردار شهید یوسف بردستانی و شهدای بخش بردخون و گرامیداشت سالگرد شهید رستم بابایی و شهید گمنام در بردخون با حضور سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه برگزار شد.

معیار خطیب مشهور برای مستهجن بودن فیلم ها

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید