17:19 , 1401/8/24
کد خبر: 000016558
بازدید: 1411

وزیر صمت مطرح کرد:

گرانی دلار، عملیات روانی است/ به مردم کارت اعتباری خرید می دهیم

وزیر صمت از ارائه کارت اعتباری خرید به مردم خبر داد و گفت: قیمت 36 هزار تومانی ارز در بازار آزاد کاذب است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، سید رضا فاطمی امین امروز(دوشنبه، 24 آبان) در نشست هم‌اندیشی با منتخبی از اصناف و اتحادیه‌های سراسر کشور چنین اعلام کرد که نرخ 36 هزار تومانی ارز چیزی جز عملیات روانی نیست.

وی در این باره اظهار کرد: بررسی های ما گویای آن است که در بازار ارز نیمایی هیچ کمبودی نداریم و واردکنندگان نیز گواه این مطلب هستند و شاهد هستند که عرضه ارز حتی نسبت به شش ماه گذشته و یک سال قبل به مراتب بهتر شده و همه واحدها، بخصوص تولیدکنندگان می توانند از بازار نیمایی به راحتی ارز مورد نیاز خود را تامین کنند.

فاطمی امین با تاکید بر اینکه افزایش قیمت صورت گرفته در بازار ارز به هیچ عنوان قابل قبول نیست و باید تمرکز خودمان را روی آن بگذاریم که این جو روانی خود را به صورت گرانفروشی نشان ندهد.

این عضو کابینه ابراهیم رئیسی همچنین از ارائه کارت های اعتباری خرید به مردم خبر داد و افزود: پایین بودن قدرت خرید مردم نیز تابعی از درآمد؛ یارانه، تسهیلات و ارت های اعتباری است و کارت های اعتباری اکنون در مراحل آغاز کار هستند و تصمیم داریم این کارت ها در میان قشر وسیعی از مردم توزیع شوند و درباره جزئیات این موضوع متعاقبا اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد گرفت.


 

 


 

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید