05:27 , 1401/7/11
کد خبر: 000015601
بازدید: 1287
کلاس های دانشگاه شریف غیر حضوری شد

تمامی کلاس های دانشگاه شریف از امروز تا اطلاع ثانوی غیر حضوری شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، این دانشگاه چنین اعلام کرده که از امروز (دوشنبه، 11 مهر) تا اطلاع ثانوی تمام کلاس های این دانشگاه به شکل مجازی برگزار شده و تنها تردد دانشجویان دکتری به این دانشگاه بلامانع است.

همچنین بنا بر تصمیم هیات رئیسه این دانشگاه تردد دانشجویان کارشناسی ارشد نیز منوط به تائید درخواست آنها از طریق سامانه آموزش شده است.

طبق آنچه از سوی این دانشگاه اعلام شده با توجه به حوادث اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان کلیه کلاس های درس این دانشگاه از امروز به صورت مجازی برگزار می شود.

خارج شدن تمام دانشجویان از دانشگاه شریف

همچنین شب گذشته به دنبال ناآرامی هایی که در این دانشگاه رخ داده بود برخی از دانشجویان نمی توانستند از محل دانشگاه خارج شوند که مسئولان دانشگاه تلاش کردند تا ساعت 23 این دانشگاه بطور کامل از دانشجویان تخلیه شود.

ماجرای دیروز دانشگاه شریف چه بود؟

طبق آنچه ایسنا اعلام کرده، عصر روز گذشته تجمعی در دانشگاه شریف برگزار شد که در آن شعارهایی تند و ساختارشکنانه سر داده شد.

در اطراف دانشگاه و در خیابان آزادی نیز مردم تجمع کرده بودند که این امر منجر به ترافیک نیز شد و در نهایت پلیس با استفاده از گاز اشک آور جمعیت را متفرق کرد.

حضور وزیر علوم در دانشگاه شریف

به دنبال این اتفاقات وزیر علوم راهی دانشگاه شریف شده و با دانشجویان و نیروهای پلیس اطراف مذاکره کرد.

با توجه به مجموع این شرایط دانشجویانی که عصر روز گذشته پشت درهای دانشگاه شریف در خیابان آزادی مانده بودند توانستند با وساطت وزیر علوم خارج شوند.

طبق آنچه در رسانه ها منتشر شده طی ساعاتی که محیط دانشگاه دچار ناآرامی بوده جمعی از والدین این دانشگاه که برای فرزندان خود نگران بودند راهی این دانشگاه شده و پشت درهای دانشگاه بودند.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید