16:46 , 1401/9/15
کد خبر: 000017002
بازدید: 1425

زاکانی در دانشگاه شریف؛

کشور به یک انقلاب نیاز دارد/ آن انقلابی که شما حرفش را می زنید بچه بازی است/ حاضرید یک سیلی بخورید؟

در آستانه فرا رسیدن روز دانشجو شهردار تهران در دانشگاه شریف حضور یافته و اظهار کرد: من کاندیدایی بودم که در زمان انتخابات ریاست جمهوری موضوع انقلاب سوم را مطرح کردم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایونا، علیرضا زاکانی، شهردار تهران امروز(سه شنبه، 15 آذر) در دانشگاه شریف حضور یافت و گفت: نامزدی بودم که شورای نگهبان تشخیص داد که می توانم رئیس جمهور شوم. آمدم در مناظرات شرکت کردم و خودم هم بودم و آنچه میدانستم و تجربه و دانش خودم بود را گفتم و سعی هم کردم فیلم بازی نکنم. همانجا هم گفتم که باید یک انقلاب صورت بگیرد. من سال 92 و 96 و 1400 ایده ام ایده انقلاب سوم بود. در کشور باید یک انقلاب صورت بگیرد تا اصلاح شود. کشور نیاز به انقلاب دارد.

می خواهی اسم انقلاب را بیاوری خوب گلویت را بمال که گیر نکند

وی در پاسخ به دانشجویی که گفت ما می خواهیم انقلاب کنیم اما شما نمی گذارید، گفت: آن که بچه بازی است. این حرفها چیست؟ بشین بابا. وقتی می خواهی اسم انقلاب را بیاوری خوب گلویت را بمال که گیر نکند در گلویت. انقلاب خیلی بالاست مردحسابی. این انقلابی که انقدر نامرد است که رحم به رفتگر و آتش نشان و بچه ما نمی کند چه انقلابی است؟

شهردار تهران ادامه داد: من برای مبارزه با فساد 60 تا 70 بار دادسرا رفته ام و حداقل هفت بار برای مقابله با فساد دادگاه رسمی رفته ام آنهم فسادی که مخاطبم را اگر اسمش را ببرم ممکن است اتفاقاتی رخ دهد. وزیراطلاعات را به صحن مجلس آوردم و برای اولین بار در جمهوری اسلامی سه بار دادگاه رفتم و موفق از دادگاه بیرون آمدم. نتیجه اش اینکه با آقای مرتضوی دادستان تهران، با دو معاون رئیس جمهور با وزیر نفت با تمام آدمخوارها و آنهایی که مثل یک بوآ فیل را می خوردند و هاضمه آنها نفخ هم نمی کرد انقدر غیرت داشتم بروم دادگاه. شما حاضرید یک سیلی بخورید؟

بیایید با هم دادگاه برویم ببینیم تا کجا حاضر هستید دنبال من بیایید؟

وی در پاسخ به یک دانشجو که گفت این چه سیستمی است که سر تا پای آن فاسد است گفت: اصلا این نیست.آن نظامی که سرتاپایش فاسد است آمریکا و اسرائیل و عربستان است. شما شعار فساد را می دهید اما من 20 سال است برای فساد به دادگاه می روم. قصه تعریف می کنید برای کسی که با واقعیت ها طرف است؟ این چه حرفی است؟

شما گروه فشار هستید

شهردار تهران در ادامه از دانشجویان پرسید چه کسی فاسد است و یکی از میان جمعیت گفت: تو.

زاکانی در پاسخ به این دانشجو گفت: من فاسدم یا آن که مردم را می کشد و چاقو می گذارد در جیبش و می رود دانشگاه؟ همان خائنی که از محیط دانشگاه استفاده می کند و فحس میدهد به ارکان نظام؟ همان خائنی که چاقو در جیبش می گذارد و می آید دانشجویان ما را سلاخی می کند؟ آن خائن است و او فاسد است. با شما کسی نیامده صاف و صادق صحبت کند. حرف های دلت را در اینترنت خواندی و حالا آمدی تکرار میکنی؟

وی خطاب به دانشجویان گفت: طاقت داشته باشید و بنشینید و بشنوید. شما گروه فشار هستید فرار نکنید. بشنوید از کسی که آمده حرف انقلاب را به شما بزند. فرار نکنید و بشنوید. این را گفتم که حواستان را جمع کنید. با شعار و گروه فشار و فریاد فساد فساد کسی به جایی نمی رسد. مرد باشید و به میدان بیایید. فساد هست. یقه مفسدین را بگیرید و به پائین بکشانیدشان.

نقد تند زاکانی درباره ایران اینترنشنال

وی در بخش دیگری از این صحبت ها نیز به رسانه هایی مانند ایران اینترنشنال پرداخت و افزود: چند سال پیش بن سلمان اعلام کرد درگیری را داخل ایران می بریم و حالا ایران اینترنشنال بلندگوی تمام آشوب در کشور ماست. چه کسی مسئول آن است؟

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید