14:39 , 1401/8/6
کد خبر: 000016237
بازدید: 1463
کشف جسد یک مرد در پرواز تهران-فرانکفورت

روز گذشته رسانه های آلمانی از کشف جسد یک مرد در پرواز دیروز تهران- فرانکفورت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایونا، به دنبال انتشار این اخبار سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی به باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: این ادعا از سوی نماینده شرکت هواپیمایی لوفتهانزا و به شکل تلفنی مطرح شده و اینگونه این مسئله قابل پیگیری نیست.

سعید چلندری در توضیح بیشتر این ماجرا اظهار کرد: صبح روز گذشته (پنج شنبه، 5 آبان) پروازی از مبدا تهران به مقصد فرانکفورت آلمان داشتیم که بعد از گذشت 14 ساعت از آن نماینده ای از سوی شرکت هواپیمایی لوفتهانزا به صورت تلفنی خبر از کشف یک جسد در این پرواز داد.

وی با بیان اینکه این ادعا هنوز به صورت رسمی از سوی این شرکت هواپیمایی اعلام نشده، افزود: حتی از سوی پلیس هم چنین ادعایی مطرح نشده است. بنابراین تا زمانی که این ادعا به صورت رسمی طرح نشود قابل پیگیری نیست و حتی هویت و جنسیت این جسد که ایرانی است یا خارجی هم اعلام نشده است.

این اظهارات وی در حالی است که روز گذشته برخی رسانه های آلمان از پیدا شدن جسد یک مرد در قسمت چرخ هواپیمای ایرباس متعلق به هواپیمای ایرباس متعلق به خطوط هوایی لوفتهانزا خبر دادند و طبق آنچه اعلام شده پرواز برگشت این هواپیما هم که برای امروز برنامه ریزی شده بود لغو شده است.

 

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید