09:40 , 1402/3/6
کد خبر: 000025434
بازدید: 1722
کابوس شبانه دختران و زنان مراغه اعدام شد+ تصویر و جزئیات

مراسم اجرای حکم اعدام یک مرد شرور، که با حیله خود دختران و زنان مراغه‌ای را آزار میداد، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، در سال 1395، رسیدگی به پرونده آزار و اذیت های سریالی یک مرد شیطانی در مراغه و شهرهای اطراف آن در دستور کار قرار گرفت. به دلیل حساسیت این موضوع، یک تیم از ماموران پلیس به منظور دستگیری متجاوز، وارد عمل شدند.

در طی تحقیقات ابتدایی مشخص شد، جوانی به نام امیرمهدی با حیله و فریب دادن دختران با بهانه هایی مانند ازدواج، شغل مطلوب، وضعیت مالی و شغلی خوب و ارائه فیش حقوقی جعلی و کارت بازرگانی جعلی آنها را مورد نیت شوم خود قرار می دهد. سپس با گرفتن فیلم و عکس از زنان، آنها را تهدید کرده و به روابط شیطانی با طعمه‌های خود می‌پردازد.

سلیمان در نقش امیرمهدی به دختران تجاوز می کرد

در این راستا، تحقیقات پلیسی به سرعت آغاز شد و مأموران با موفقیت مرد شرور را دستگیر کردند. در حین بررسی‌ها، مشخص شد که این مرد، سلیمان نام دارد و با استفاده از مدارک و شناسنامه‌های جعلی، خود را به طعمه‌ها نزدیک کرده است.

در پی شکایت‌هایی که ثبت شده بودند، و با این حال برخی از طعمه‌ها به دلیل ترس از آبروی خود، به پلیس گزارش نمی‌دادند، روند رسیدگی به این پرونده به سرعت آغاز شد. متهم در دادگاه کیفری به اتهام مفسد فی الارض از طریق اشاعه گسترده فساد و فحشا در مراغه به اعدام در ملأعام محکوم شد.

4 خرداد مرد شیطان صفت اعدام شد

پس از انجام بررسی‌های دقیق در دیوان عالی کشور، حکم اعدام مذکور تأیید شد و در صبح روز پنجشنبه، 4 خرداد ماه، اجرای حکم اعدام این مرد در یکی از میدان‌های اصلی مراغه به صورت عمومی انجام شد.

محمود نعمتی دادستان مراغه در خصوص اتهامات مرد اعدامی گفت: از جمله اتهام متهم، اغفال زنان و دختران متعدد از طریق فریب آنها به داشتن موقعیت شغلی مناسب، تهیه فیلم و عکس از زنان و دختران فریب خورده و انجام روابط جنسی به بهانه ازدواج می‌باشد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری، پرونده متهم به دادسرای عمومی ارجاع شد و در دادگاه انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت. پس از صدور حکم اعدام در این دادگاه و تأیید آن توسط دیوان عالی کشور، با اجازه از مراجع ذیصلاح، حکم اعدام صبح پنجشنبه در یکی از میادین اصلی این شهرستان به صورت عمومی اجرا شد.

دادستان مراغه در ادامه اظهار کرد: قوه قضائیه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در برخورد با چنین اشخاصی که امنیت جانی و ناموس شهروندان را مورد تجاوز و‌ تخطی قرار دهند، هیچگونه مماشاتی نخواهند کرد و برخورد شدید با آنها را در دستور کار قرار داده‌اند.

 

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید