10:52 , 1401/5/31
کد خبر: 000014919
بازدید: 1788
چند نکته جالب درباره کت و شلوار اسپرت

در زندگی روزمره، لباس های اسپرت به طور کلی ترجیح داده می شود. کت و شلوارهای اسپرت در مقایسه با کت و شلوارهای کلاسیک ظاهری «رسمی» دارند. کت و شلوارهای اسپرت برای مردانی که می خواهند هم ظاهری شیک و هم راحت تر داشته باشند ترجیح داده می شود.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، کت و شلوار جایگاه بزرگی را در لباس مردانه اشغال می کند. کت و شلوارهایی که می توانند در زمینه هایی مانند زندگی تجاری، دعوت نامه های رسمی، عروسی ها، جلسات مورد استفاده قرار گیرند، نیز مورد علاقه بسیاری از افراد در زندگی روزمره است. با این حال، در زندگی روزمره، لباس های اسپرت به طور کلی ترجیح داده می شود. کت و شلوارهای اسپرت در مقایسه با کت و شلوارهای کلاسیک ظاهری «رسمی» دارند. کت و شلوارهای اسپرت برای مردانی که می خواهند هم ظاهری شیک و هم راحت تر داشته باشند ترجیح داده می شود، البته برشی متفاوت و متناسب با کت و شلوارهای کلاسیک وجود دارد اما کت و شلوارهای اسپرت برشی دارند که به اندازه کت و شلوارهای کلاسیک گشاد نیست، اما خطوط بدن را کمی بیشتر برجسته می کند.

چند نکته جالب درباره کت و شلوار اسپرت

ست کردن لباس با کت و شلوارهای اسپرت راحت تر از سایر کت و شلوارهاست. با دیگر اجزایی که استفاده می‌کنید، می‌توانید ظاهری کلاسیک‌تر یا روزانه‌تر داشته باشید. برای مثال می توانید کت و شلوار اسپرت خود را با کراوات برای یک جلسه مهم ترکیب کنید و می توانید کت و شلوار اسپرت خود را با یک پیراهن پولو یا کفش اسپرت برای جشن با دوستان خود ترکیب کنید.

چه یک تیپ کلاسیک و چه غیررسمی با کت و شلوار اسپرت

برای اینکه با کت و شلوار اسپرت ظاهری کلاسیک یا روزانه داشته باشید، باید الگو یا رنگ های کت و شلوار خود را به درستی انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید ظاهر رسمی و کلاسیک تری داشته باشید، می توانید رنگ های تیره مانند مشکی و آبی سرمه ای را انتخاب کنید، در حالی که برای یک تیپ دوستانه و غیر رسمی، می توانید کت و شلوارهای اسپرت با طرح های راه راه، چهارخانه یا رنگ هایی مانند شرابی و آبی روشن و حتی طوسی را امتحان کنید.

چند نکته جالب درباره کت و شلوار اسپرت

کت و شلوار اسپرت باید متناسب با نوع بدن و اندازه شما باشد

البته دلیلی وجود ندارد که کت و شلوار اسپرت را با توجه به تیپ و جثه خود انتخاب نکنید. درست مانند سایر کت و شلوارها، در کت و شلوارهای اسپرت نیز بسیار مهم است که برش و سایز کت و شلوار متناسب با اندام شما باشد. کت و شلوارهای اسپرت که گشادتر یا باریکتر از آنچه باید باشند، ظاهری بامزه و به دور از ظاهری شیک ایجاد می کنند. اگر سایزهای کت و شلوار اسپرتی که در فروشگاه امتحان کردید دقیقا به تن شما نمی خورد، حتما باید به خیاط مراجعه کنید و کت و شلوار خود را متناسب با اندام خود درست کنید.

چند نکته جالب درباره کت و شلوار اسپرت

انتخاب پیراهن برای ست کردن با کت و شلوار اسپرت

یکی از مهم ترین نکات برای داشتن تیپ مردانه و اسپرت انتخاب پیراهن مناسب برای کتو شلوار اسپرت ایت. بهترین گزینه ها برای کت و شلوار اسپرت می تواند یک تیشرت یقه گرد سفید یا مشکی، پیراهن مردانه با یقه باز، پیراهن ساده یا طرح دارد است. البته در زمان انتخاب پیراهن های طرح دار بیشتر دقت کنید چراکه پیراهن هایی با طرح های راه راه افقی می تواند شما را چاق تر از آنچه هستید نشان دهد. اگر اضافه وزن دارید انتخاب پیراهن راه راه با خط های عمومی ریز می تواند نجات دهنده تیپ شما باشد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید