07:37 , 1401/5/1
کد خبر: 000014585
بازدید: 1937
چند راهکار موثر برای از بین بردن کرک لباس

از جمله مشکلاتی که خانم‌های خانه دار در خانه با آن مواجه می شود، از بین بردن کرک روی لباس است. در این مطلب قصد داریم راهکارهای موثری را برای از بین بردن کرک روی لباس به شما معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، از جمله مشکلاتی که خانم‌های خانه دار در خانه با آن مواجه می شود، از بین بردن کرک روی لباس است. این علت ممکن است به دلیل فراموش کردن یک تکه دستمال کاغذی در جیب لباس یا شستن ملحفه نخی با آن رخ می دهد. اگر این اتفاق به تازگی رخ داده است باید سریعا برای از بین بردن کرک لباس اقدام کنید.

از بین بردن کرک روی لباس با چسب

یکی از روش های از بین بردن کرک از لباس استفاده از چسب نواری است. به این صورت که یک تکه چسب نواری را از پشت دور انگشت خود بپیچید. سپس سمت چسبنده آن را روی لباس بکشید تا کرک های روی لباس پاک شود.

از بین بردن کرک روی لباس غلتک پرز زدایی

 استفاده از غلتک های پرزگیر از جمله روش های موثر برای از بین بردن کرک روی لباس است. به این صورت که غلتک پرزگیر را روی لباس بکشید تا کرک های روی لباس پاک شود. این غلتک ها در بسیاری از فروشگاه ها و خشک شویی ها به فروش می رسد که برخی از آنها معطر نیز هستند. 

رفع کامل پرز لباس با روش‌های خلاقانه و آسان

از بین بردن کرک روی لباس پرز پاک کن برقی

برای کمک به از بین بردن پرزهای ظاهر شده روی لباس می توان از پرز پاک کن برقی استفاده کرد، لازم به ذکر است که برای جلوگیری از پاره شدن یا آسیب دیدن لباس بسیار مهم است پرز پاک کن برقی را به آرامی روی پارچه بکشید. برای نگه داشتن آن از پارگی یا آسیب.

از بین بردن کرک روی لباس از ژیلت استفاده کنید

برای از بین بردن کرک روی لباس می توان از ژیلت استفاده کرد. به این صورت که ژیلت را به آرامی و با دقت روی لباس بکشید تا کرک ها از بین بروند

همه چیز درباره پرز لباس و روش‌های از بین بردن آن - بانی مگ

از بین بردن کرک روی لباس با استفاده از سرکه سفید

 کرک ها را می توان با افزودن یک لیوان سرکه سفید مقطر در حین شستن لباس ها از بین برد، زیرا سرکه سفید به نرم شدن نخ های پارچه و کاهش کرک کمک می کند، سپس لباس ها را در خشک کن قرار دهید.

از بین بردن کرک روی لباس با استفاده از سیم ظرفشویی

اسفنج ظرفشویی یکی از ارزان ترین روش ها برای استفاده است. برای از بین بردن کرک، اسفنج را کمی مرطوب کنید، سپس آن را روی قسمت زبر فشار دهید و آن را روی لباس بکشید. تا زمانی که کرک ها کاملا از بین بروند.

چند راه برای از بین بردن کرکی شدن لباس

دستکش های ظرفشویی در برداشتن پرز از پارچه عالی هستند و با پارچه روکش نیز به خوبی کار می کنند!

از یک جوراب نایلونی یا جوراب شلواری قدیمی برای از بین بردن کرک لباس استفاده کنید.

ببینید کدام لباس ها کرک را جذب می کنند و آنها را جداگانه بشویید.

قبل از شستن لباس، جیب ها را چک کرده و خالی کنید. اقلامی مانند دستمال کاغذی در ماشین لباسشویی و خشک کن پخش می شوند و باعث ایجاد کرک بیشتر می شوند.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید