10:51 , 1401/4/22
کد خبر: 000014497
بازدید: 1370
چند تاکتیک ویژه برای افزایش سریع وزن

سلبریتی های هالیوود برای نقش های خود می توانند در مدت زمان کم به راحتی 20 کیلو وزن اضافه کنند. این امر چگونه امکان پذیر است؟

برنامه غذایی رایگان برای افزایش وزن کدام ایت؟ داروهای افزایش وزن چه داروهایی هستند؟ افزایش وزن سریع در یک ماه چگونه امکان پذیر می وشد؟ معجون بمب افزایش وزن چیست؟ معجون افزایش وزن وجود دارد؟ افزایش وزن در یک هفته چگونه است؟ راز افزایش وزن چیست؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، "اگر می گویید غذا می خورم اما هنوز نمی توانم وزن اضافه کنم، اگر انگیزه خود را برای کاهش وزن از دست دادید، اگر برای افزایش وزن خود را ضعیف می بینید، مقاله ما را بخوانید."

افزایش وزن با غذای پر کالری

مطمئن شوید که غذاهایی که مصرف می کنید پر کالری هستند.

20 استراتژی برای کاهش وزن بدون رژیم

وعده های غذایی را افزایش دهید

مراقب باشید که 3-5 وعده غذایی در طول روز بخورید، به شرطی که کالری زیادی داشته باشد.

کربوهیدرات و پروتئین فراموش نشود

مقدار زیادی کربوهیدرات و پروتئین مصرف کنید. کربوهیدرات ها اکثر کالری های شما را تشکیل می دهند.

آب بخورید

مقدار زیادی آب بنوشید. از افراد چاق بپرس، "ما آب می خوریم، کار می کند" مطمئناً این جمله را به شما می گویند :) آب یک ماده مغذی اساسی است. اگر می خواهید وزن اضافه کنید، باید مقدار زیادی آب بنوشید.

مضرات کاهش وزن سریع و کنترل نشده که نباید نادیده گرفت

از رژیم یویو استفاده کنید

رژیم یو یو را دنبال کنید. این یکی از بهترین روش های افزایش وزن است. مصرف غذاهای پرکالری به مدت چهار روز، رژیم غذایی پرکالری می تواند کارساز باشد. افراد چاقی که رژیم لاغری دارند، ناگهان انگیزه خود را از دست می دهند و شروع به زیاد خوردن می کنندو به همین ترتیب آنها وزن کم نکرده بلکه به افزایش وزن دچار می شوند. حالا اگر این رویه را به صورت آگاهانه انجام دهید بدون شک افزایش وزن را مشاهده خواهید کرد.

قبل از خواب غذا بخورید

اگر شب ها 2-1 ساعت قبل از خواب غذا بخورید و دراز بکشید، چون تحرک نخواهید داشت، کالری کمتری مصرف می شود و طبیعتاً وزن بیشتری خواهید داشت.

نمک بخورید

کمی بیشتر سدیم (نمک) دریافت کنید. به شما این امکان را می دهد آب را در بدن خود حفظ کنید. با این حال، عضلات شما افزایش می یابد.

گوشت قرمز را برای افزایش وزن مصرف کنید

گوشت قرمز باعث افزایش وزن شما نسبت به سایر انواع گوشت می شود. با این حال، عاقلانه تر است که آن را گهگاهی مصرف کنید تا به طور مداوم.

از مواد ذکر شده استفاده کنید، بخورید و بخوابید، اما از انجام ورزش هایی که باعث افزایش تراکم عضلات شما می شود غافل نشوید.

برای خرید نوشیدنی های حاوی پروتئین و اسیدهای آمینه می توانید به داروخانه ها مراجعه کنید. همچنین می توانید خرما را در شیر قرار دهید. البته در قطعات کوچک.

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید