09:38 , 1401/8/24
کد خبر: 000016540
بازدید: 1758
چطور دختر فراری از خانه به گدایی رسید؟

شیادان با دادن وعده ازدواج به دختر 14 ساله موجب شدند وی از منزل فرار کند و کارش به تکدی گری بکشد.

به گزارش خبرنگار حوادث ایونا، روزنامه ایران گزارشی از فرار دختر 14 ساله از خانه و کشیده شدن مسیر او به تکدی گری منتشر کرده است.

دختر 14 ساله ای به نام مینا که در اینستاگرام با پسری به نام سروش آشنا شده، در مدتی کوتاه دلباخته می شود و به دنبال این جریان پسر با وعده ازدواج از او می خواهد که از خانه فرار کند.

ماجرا از این قرار است که پسر 30 ساله پس از آشنایی با این دختر با وعده ازدواج او را اغفال کرده و به وی می گوید چون 16 سال از تو بزرگتر هستم خانواده تو با این ازدواج موافقت نمی کنند. شناسنامه، طلاهای خودت و مادرت را بردار من هم طلاهای مادرم را برمیدارم تا بتوانیم با پول آنها خانه ای اجاره کنیم و باهم ازدواج کنیم.

مینا نیز طبق همین نقشه به خانواده اش می گوید که می خواهد به دیدن دوستش برود؛ از خانه خارج می شود و دیگر باز نمی گردد.

اماوقتی سر قرار با سروش می رود او طلاها را از دختر جوان می گیرد و به گفته مینا این آخرین دیدار آنها می شود.

به دنبال این ماجرا، مینا که هم از خانه فرار کرده و هم طلاها را برداشته از ترس دیگر به خانه بر نمی گردد و به گفته خودش روزها در خیابان ها به تکدی گری پرداخته و شب ها در پارک ها می خوابد. اما پس از حدود یک هفته زمانی که پلیس در حال گشت زنی در یکی از پارک های جنوب تهران بوده به وی مشکوک می شود و در تحقیقات مشخص می شود وی همان دختری است که از چندی پیش خانواده اش مفقود شدن او را به پلیس خبر داده بودند.

پس از پیدا شدن مینا نیز خانواده او از پسر جوان شکایت کرده اند و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

 

           

نظر شما






نظرات

اخبار پر بازدید