14:47 , 1401/12/28
کد خبر: 000022140
بازدید: 1322
چشمی: با امیرخان تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم

2 بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از شروع اردوی جدید نظر خود را در مورد انتخاب امیر قلعه‌نویی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایونا، روزبه چشمی پیش از آغاز اردوی تیم ملی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت:‌ امروز اولین اردوی تیم ملی است. با امیرخان سرمربی تیم ملی جدید و تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم از این اردو تا جام ملت ها. صد در صد تمام تلاشمان را می کنیم تا با مربی ایرانی به موفقیت برسیم.

تجربه قلعه‌نویی خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند

همچنین امید نورافکن پیش از ورود به اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اول کارمان است و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا، بهترین نتایج را برای تیم ملی بگیریم. اطمینان دارم می‌توانیم این کار را بکنیم.

وی درمورد اینکه انتخاب امیر‌ قلعه‌نویی به  عنوان یک سرمربی ایرانی تا چه اندازه می‌تواند به تیم ملی کمک کند، گفت: تجربه او خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. قلعه‌نویی در دوره‌های قبلی هم سرمربی بوده و تمام بازیکنان را می‌شناسد. تجربه کار با بازیکنانی که اکنون در اردو هستند دارد و این خیلی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. 

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان درمورد توجه ویژه امیر قلعه‌نویی به لیگ برتر، توضیح داد: نکته خیلی خوب امیرخان این است که می‌بینید اکنون بازیکنی مثل محمد حسین اسلامی را به تیم ملی دعوت کرده است. هر بازیکن کم سن و سالی که در باشگاهش خوب کار کند، مطمئن باشد می‌تواند به تیم ملی دعوت شود. این خیلی خوب است. اطمینان دارم در ادامه مسیر همین بازیکنان دعوت شده مثل اسلامی‌ می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند.

نورافکن درخصوص اینکه با توجه به انتظارت از قلعه‌نویی آیا او می‌تواند با تیم ملی به فینال جام ملت‌ها برسد، گفت: باید بازی‌های دوستانه زیادی انجام بدهیم و سپس به این سوال جواب بدهیم اما کار سختی است. تیم‌های خوب آسیا اکنون بیشتر بازیکنان‌شان در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کنند.کار سختی است اما نشدنی نیست و می‌توانیم این کار را انجام بدهیم.

وی درمورد اینکه آیا می‌داند برای کدام پست به تیم ملی دعوت شده است،  توضیح داد: برای من باعث افتخار است که به تیم ملی دعوت شده‌ام. این مهم‌تر از این است که بخواهم به پست فکر کنم.

بیشتر بخوانید: عارف غلامی از سوی استقلال جریمه شد

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید