15:11 , 1401/9/21
کد خبر: 000017111
بازدید: 1943
پچ زیر چشم چیست؟ چه کاربردی دارد؟ چگونه استفاده کنیم؟

ما هر آنچه را که باید در مورد پچ های زیر و دور چشم  بدانید را به شما می گوییم!

پچ زیر چشم دیجی کالا را چگونه تهیه کنیم؟ پچ زیر چشم بیوآکوا خوب است؟ فواید پچ زیر چشم چیست؟ پچ زیر چشم نی نی سایت چیست؟ طرز استفاده از پچ دور چشم بیواکوا چگونه است؟ پچ زیر چشم چند دقیقه باید بماند؟ انواع پچ زیر چشم، بهترین پچ زیر چشم ورقه ای چیست؟ طریقه مصرف پچ زیر چشم چگونه است؟

به گزارش پایگاه خبری نگاه ایرانیان نیوز Ivna، همانطور که همیشه می گوییم، ناحیه چشم نیاز به مراقبت بسیار بیشتری نسبت به بقیه پوست دارد. پچ زیر چشم برای مرطوب کردن ناحیه چشم که بسیار نازک تر و حساس تر است به کمک ما می آید.

شما در سایت مناسبی هستید تا بفهمید پچ زیر چشم چیست و چه کاربردی دارد! پس از خواندن این مطلب و دریافت بهترین توصیه های پچ زیر چشم، انتخاب مناسبی خواهید داشت.

پچ زیر چشم چیست؟            

همانطور که برای مراقبت از پوست خود از ماسک استفاده می کنیم، پچ زیر چشم نیز مراقبت های ویژه ای را برای اطراف چشم ارائه می دهد. در حالی که پچ های طبیعی چشم را می توان در خانه استفاده کرد، اما می توان با کاغذ و پچ های سیلیکونی زیر چشم مراقبت های موثری انجام داد.

بیشتر بخوانید: 5 ماسک مرطوب کننده و فوق‌العاده برای پوست خشک

بیشتر بخوانید: ماسک مو چیست/ انواع ماسک مو+ شرایط استفاده

پچ زیر چشم چه می کند؟

تمرکز پچ های دور چشم و زیر چشم برای مرطوب کردن شدید ناحیه چشم مورد استفاده قرار می گیرد. خطوط ریز ناشی از کمبود رطوبت را از بین می برد، به دور چشم رطوبت می بخشد و آن را روشن تر و پرتر نشان می دهد.

علاوه بر این، پچ های زیر چشم حاوی ویتامین C به روشن شدن سیاهی زیر چشم کمک می کند. آنها همچنین ظاهر کیسه های زیر چشم و پف چشم را از بین می برند.

چگونه از پچ چشم استفاده کنیم؟

پاکسازی پوست مانند ماسک های صورت یک ضرورت قبل از پچ چشم است. قبل از تهیه پچ چشم باید پوست خود را به خوبی تمیز کرده و باقی مانده آرایش چشم را پاک کنید.

سپس می توانید پچ دور چشم مورد نظر را با توجه به نیاز ناحیه چشم خود بزنید و حدود 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. پس از برداشتن پچ، می توانید با ماساژ انگشت حلقه، باقیمانده مایع پچ زیر چشم را روی پوست اطراف چشم خود ماساژ دهید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه ماسک برای آبرسانی فوری پوست +ترفندهای خانگی

بیشتر بخوانید: فواید استفاده از یخ برای صورت + ۷ ماسک یخ

چه زمانی از پچ زیر چشم استفاده کنیم؟

پچ های چشم را در مواقعی که کم خواب هستید نجات دهنده شما خواهد بود. جدای از آن، اگر احساس می کنید که ناحیه دور چشم شما کم آب شده است، می توانید از پچ زیر چشم استفاده کنید. با استفاده از پچ چشم 1-2 بار در هفته، می توانید از مرطوب شدن این ناحیه اطمینان حاصل کنید. جدای از آن، می توانید هر زمان که بخواهید، صبح که از خواب بیدار می شوید، بعد از دوش گرفتن، شب قبل از خواب یا هنگام کار، پچ زیر چشم را بزنید.

چگونه در خانه پچ چشم درست کنیم؟

در میان دستور العمل های پچ چشم در خانه، پچ های چای و خیار به چشم می خورد. اگر زیر چشم تان متورم شده است، وقتی چای کیسه‌ای استفاده شده را روی پلک‌های خود قرار می‌دهید و مدتی صبر می‌کنید، شاهد کاهش تورم خواهید بود.

همچنین می توانید از پوست خیار برای مرطوب کردن دور چشم خود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید یک خیار را رنده کرده و آب آن را بگیرید، سپس آن را روی پنبه های گرد بریزید و به مدت 10 دقیقه روی چشمان خود نگه دارید.

این روش‌ها که در خانه به کار می‌روند ممکن است باعث واکنش‌های نامطلوب شوند، زیرا به‌طور خاص برای ناحیه چشم طراحی نشده‌اند. بنابراین توصیه می کنیم پچ های زیر چشمی را بخرید و از آن ها استفاده کنید که استفاده از آنها بی خطر است. شما می توانید اثرات قابل مشاهده ای داشته باشید زیرا این پچ های چشمی که می توانید در بازارهای زیبایی پیدا کنید، حاوی موادی هستند که نتایج موثری در اطراف چشم ایجاد می کنند، مانند اسید هیالورونیک و ویتامین C و همچنین مواد طبیعی.

بیشتر بخوانید: چهار ماسک طبیعی و فوق العاده موثر روشن کننده پوست

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید