11:41 , 1401/4/21
کد خبر: 000014489
بازدید: 3197
پوریا حسین که بود و چرا درگذشت؟

در سالهای گذشته اخبار متعددی از فوت بدلکاران و افرادی که به کارهای هیجان انگیز اشتغال داشتند، منتشر شده، پوریا حسین نیز یکی قهرمان آفرود کشوری بود که به تازگی درگذشت.

به گزارش خبرنگار  ورزشی ایونا، اشتغال به ورزش ها و مشاغل هیجان انگیز در موارد مختلف ممکن است به قیمت جان افراد تمام شود. نمونه بارز این ماجرا نیز ارشا اقدسی بود که چندی پیش سر صحنه بدلکاری یک فیلم جان خود را از دست داد اما درباره قهرمان آفرود ایران، داستان کاملا متفاوت بود.

پوریا حسین که بود؟

پوریا حسین خانزاده(بنائی) از جوانان دهه شصتی ایران و اهل شهریار بود که دارای عنوان قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی به شمار می رود. وی که سالها از عمر خود را برای رانندگی آفرود گذاشته بود در این زمینه مدال های مختلفی را به خود اختصاص داده و از آن خود کرده بود.

وی که از نوجوانی وارد این عرصه شده بود به نوعی پرافتخارترین راننده آفرود بود که افراد متعددی در ایران در کلاس های او آموزش دیده و آفرود را از او آموختند.

حسین در خودروهای چهار دیفرانسیل تحصص داشت.

داستان فوت پوریا حسین

اما بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند چنین فردی احتمالا جان خود را در این رشته از دست داده، این قهرمان آفرود کشوری بر اثر برق گرفتگی در اوج جوانی جان باخت.

وی که ساکن شهریار بود در نزدیکی محل سکونت خود یک کارگاه صنعتی نیز داشت که روز جمعه 27 خرداد ماه در همین کارگاه دچار حادثه برق گرفتگی شده و جان خود را از دست می دهد. مراسم تشییع و تدفین وی نیز روز یکشنبه 29 خرداد ماه برگزار شد.

مراسم بدرقه قهرمان آفرود با حضور بیش از 300 خودرو

پس از فوت این قهرمان مراسمی برای بدرقه او در پیست ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این مراسم بیش از 300 خودروی آفرودی برای بدرقه او به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

یادبودی در دومین مرحله مسابقات اتومبیلرانی سرعت 

همچنین روز سه شنبه 21 تیر ماه در حاشیه برگزاری دومین مرحله مسابقات اتومبیلرانی سرعت که در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد مراسم یادبودی نیز برای زنده یاد پوریا حسین برگزار شده و دراین قالب ورزشکاران و مسئولین با خانواده وی ابراز همدردی کردند و رئیس فدراسیون اتوموبیلرانی از خانواده وی تجلیل به عمل آورد.

نظر شما






نظرات

آخرین اخبار

اخبار پر بازدید